شنبه یکم اردیبهشت ماه

دم خروس را باور کنیم…؟!

امیدواریم این بار قصه واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی صحت داشته باشد و برای یکبار هم که شده وزارت ورزش بار بسیار سنگین را از دوش خود بردارد و نفس راحتی بکشد.


طی سال‌های گذشته به کرات بحث داغ واگذاری پرسپولیس و استقلال مطرح شد اما چون جنبه شعار داشت، هیچگاه عملی نشد.
این داستان آنقدر کشدار شده که خبر تازه برای جامعه فوتبال اصلا شوق برانگیز نیست و بهتر است اقرار کنیم در باور هیچکس نمی گنجد.
شنیده ایم در تازه ترین خبر، مردادماه برای این منظور درنظر گرفته شده ولی گویی قصه چوپان دروغگو در اذهان نقش بسته است.
از اینها گذشته، وزارت ورزش پایش را در یک کفش کرده تا دیگر آقا بالا سر سرخابی ها نباشد که اگر پروسه واگذاری حتمی شود، بخش اعظمی از مشکلات فعلی ورارت ورزش مرتفع خواهد شد.
تا آنجایی که می دانیم رتق و فتق این دو تیم پرطرفدار پایتخت همانند شمشیر داموکلس بر سر وزارت ورزش سایه انداخته و انرژی بسياری صرف آن شده است.
بطوریکه اکنون مقامات ورزش کشور در حال رایزنی هستند تا مخالفان این طرح را ترغیب و مجاب کنند که از تفکرات گذشته دست بردارند و به این چالش پایان دهند .
ما به وفور در این خصوص نوشتیم و نقشه راه را پیش روی مسوولان قرار دادیم و امید است این بار الگویی مبتنی بر موازین حرفه ای حاکم گردد و این دو باشگاه از بدنه ورزش کشور جدا شوند.
در صورت محقق شدن این طرح، هم آب خوش از گلوی دستگاه عریض و طویل ورزش پایین خواهد رفت و از هجمه حمایت از x و y خلاص خواهد شد و هم اینکه این دو تیم ریشه دار دست‌پخت خود را خواهند چشید و خود پاسخگوی راندمان خواهند بود.

نویسنده: رضا میرزاییان