جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با بازیکن تیم اورمان اسپورت ترکیه؛

یکبار نشد دستمزدم را تمام و کمال بگیرم

لژیونر هندبال ایران گفت؛ دلیل اصلی کوچ کردنم از ایران کسب تجربه بود اما موضوع دیگری که خیلی اهمیت داشت بحث مالی و اقتصادی است.

لژیونر هندبال ایران گفت؛ دلیل اصلی کوچ کردنم از ایران کسب تجربه بود اما موضوع دیگری که خیلی اهمیت داشت بحث مالی و اقتصادی است.

عدی شاه ویسی لژیونر جوان کرد زبان هندبال ایران که در این فصل از رقابت های هندبال در لیگ دسته یک ترکیه به همراه فرزاد امانی دیگر بازیکن ایرانی برای تیم اورمان اسپورت بازی می کنند. پیرامون وضعیت هندبال ایران در چند سال اخیر و دلایل کوچ به اروپا و لیگ ترکیه بیان کرد؛ قبل از کوچ کردنم به اروپا و لیگ ترکیه سالها در لیگ دسته یک و لیگ برتر هندبال ایران حضور داشتم، اما یکبار نشد  تمام و کمال مطالبات خود را از باشگاه دریافت کنم که همین علت باعث شد به کشور های اروپایی کوچ کنم و خداروشکر هم اکنون در لیگ ترکیه مشغول بازی کردن هستم.

شاه ویسی افزود؛ یکی از اهداف سفر به اروپا کسب تجربه بود و بازی کردن در تیم های معتبر اروپایی و رسیدن به هدف های ورزشیم  اما از دیگر دلایل اصلی که اهمیت بالای نیز دارد بحث مبالغ قرارداد ها و مالی است. که در اروپا نسبت به ایران این مبالغ قرارداد خیلی بالاتر است.

لژیونر سنندجی هندبال ایران در ادامه یادآور شد؛ درصورتی که از لحاظ مالی تامین شوم و شرایط یک تیم داخلی مناسب باشد حتما به ایران برمیگردم چرا که همیشه یکی از آرزوهای ورزشی من  بازی کردن در تیم شهرم بوده  و همیشه دوست داشتم سنندج صاحب یک تیم قدرتمند در لیگ برتر باشد.

وی در پایان در رابطه با وضعیت هندبال ایران در چند سال اخیر و مدیریت فعلی فدراسیون توسط علیرضا پاکدل گفت ؛ در چند سال گذشته چندین بار رئیس فدراسیون تغییر کرده است و این موضوع به اعتقاد من یک شکست بزرگ برای جامعه هندبال بود، اما اهالی این رشته خوشحال هستند که علیرضا پاکدل الان سکاندار فدراسیون می باشد و با جان و دل برای هندبال تلاش می کند و من نیز به عنوان عضوی از جامعه هندبال از زحمات مجموعه فدراسیون در راس آن دکتر علیرضا پاکدل تقدیر و تشکر می کنم و آرزو دارم تیم ملی هندبال ایران روز راهی المپیک شود و به جایگاه شایسته اش در دنیا برسد.

نویسنده: صمد خزائی