جمعه دهم فروردین ماه

حسینی: در گروه مرگ بازی می کنیم

مربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: در گروه مرگ افتاده ایم و برای ارتقا تیم مجبور هستیم که نهایت تلاشمان را انجام بدهیم.

مربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: در گروه مرگ افتاده ایم و برای ارتقا تیم مجبور هستیم که نهایت تلاشمان را انجام بدهیم.


مهسا حسینی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد وضعیت تیم بسکتبال پاز تهران اظهار کرد: تیم ما اکنون در مرحله سوپر لیگ برتر بانوان قرار دارد در مجموع دو گروه در تیم لیگ برتر بسکتبال وجود دارد که در گروه اول هفت تیم و در گروه دوم شش تیم حضور دارند و ما در تیم اول حضور داریم و در جایگاه پنجم جدول هستیم و در این گروه برای اینکه بتوانیم صعود داشته باشیم به گروه چهار جدول برسیم.
وی افزود: علی رغم وجود بیماری کرونا امسال تیم ها خیلی خوب عمل کرده اند و تیم بسکتبال بانوان مهرام مربی یونانی و تیم نارسینا و بازیکن امریکایی برای حضور در تیمشان آورده اند ضمن اینکه اسپانسرهای خوبی داشته اند و با مجوزی که از فدراسیون گرفته اند اتفاق خوبی افتاد تا لیگ را قوی ترتجربه کنیم هرچند امسال برخلاف سالهای پیش ما اسپانسر نداشتیم و تیم را به صورت خودگران می چرخانیم.
حسینی در مورد بازیکنانی که برای تیم پاز تهران کجذب کرده اند می افزاید: شرایزط قراردادهای متیم ما امسال محدود بود و بیشتر تیم از بازیکنان جوان و دو بازیکن با تجربه تشکیل شده اند که در نهایت بتوانیم نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم و تلاش داریم که در دور برگشت نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی در مورد اینکه آیا با اینکه اسپانسرهای مالی گفت و گویی هم داشته اند می افزاید: یکی از مهمترین مشکلات ما نداشتن پخش تلویزیونی است البته صحبتهایی با شرکت آپارات انجام شده بود که متاسفانه لغو شد از سویی با هلدینگی که در زمینه ماسک فعالیت می کردند قصد جذب اسپانسر داشته ایم اما به خاطر جابجایی سالن ها و نداشتن ال ای دی محیطی که دور زمین بود این حمایت را هم از دست دادیم و به ضرر تیم شد.
مربی تیم بسکتبال پاز تهران در مورد اینکه بازیکنانش دچار بیماری کرونا نشده اند تصریح می کند: اول فصل پنج بازیکن کرونایی داشتم که یکی از مشکلات اصلی ما به حساب می آمد و به این دلیل دو تا از بازی ها را از دست داده ایم خوشبختانه دو نفر از آنها دوره نقاهتشان را گذراندند و به تیم بازگشتند اما یکی از آنها در شیراز زندگی می کند و با وجود اینکه بهبودی حاصل شده است هنوز پزشک به خاطر اینکه از ناحیه ریه دچار مشکل شده است اجازه حضور در رقابتهای سنگین را به وی نداده است. از طرفی در عرض 5روز چند بازی سنگین داشتیم و یک بازی معوقه شد. باز نتیجه خوبی به دست آوردیم اگرچه اسم این گروه که ما به آن راه پیدا کرده ایم گروه مرگ است و اگر در گروه ب بودیم حتما صعود می کردیم و به پلی آف می رفتیم که امیدوارم در دور برگشت این اتفاق بیفتد. 


گفت و گو: مرجان بنی یعقوب