جمعه دهم فروردین ماه

ستاره آینده دار سویا در کنار تیم سولسشر قرار گرفت

گزارش‌ رسانه های اسپانیایی و انگلیسی حاکی از این است که نام ژول کونده ستاره‌ی آینده‌دار سویا در لیست خرید سولسشر قرار گرفته است.

گزارش‌ رسانه های اسپانیایی و انگلیسی حاکی از این است که نام ژول کونده ستاره‌ی آینده‌دار سویا در لیست خرید سولسشر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، منچستریونایتد به دنبال اضافه کردن مهره‌ای کلیدی به خط دفاع خود هستند و برای این منظور قصد دارند ستاره‌ی جوان سویا ژول کونده را به خدمت بگیرند.

کونده در فرانسه متولد شده و قبل از اینکه به جوانان بوردو بپیوندد، مدتی را در آکادمی‌های لندیراس، سرونز و لابرید گذراند.

او در فصل 18-2017 هفتاد بازی برای بزرگسالان بوردو انجام داد و سپس با قراردادی 22 میلیون یورویی به سویا پیوست.

 از زمان ورود به اسپانیا، کونده خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان جوان لالیگا معرفی کرده و عملکردش در فصل گذشته برای اندلسی‌ها چشمگیر بود. وی فصل گذشته برای سویا 40 بازی انجام داد و به این تیم کمک کرد تا در جمع چهار تیم برتر لالیگا قرار بگیرند و همچنین قهرمانی لیگ اروپا را نیز از آن خود کنند.

کونده این فصل را نیز با 18 بازی و 2 گل در همه رقابت‌ها بسیار خوب آغاز کرده است. این بازیکن جوان عضو تیم زیر 21 سال فرانسه است و تاکنون برای این تیم 4 بازی انجام داده و یک بار موفق به گلزنی شده است.

شیاطین سرخ توانستند سال 2020 را با نمایشی خوب و در رده‌ی دوم لیگ به پایان برسانند. با این وجود موفقیت منچستریونایتد مرهون خط گلزنی آنها با رهبری خیره‌کننده‌ برونو فرناندز است و این تیم گل‌های زیادی دریافت کرده و تنها گلزنی مهاجمان بوده که آنها را نجاست داده است.

حتی حدف من‌یونایتد از لیگ قهرمانان نیز به دلیل دفاع ضعیف این تیم که منجر به شکست در سه بازی شد، اتفاق افتاد. روشن است که اگر قرار است شیاطین سرخ در این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کنند، نیاز به جذب یک مدافع وسط در ژانویه دارند.

ژول کونده بازیکنی است که می‌تواند مشکلات یونایتد حل کند. او جوانی چابک و مدافعی قدرتمند است. سن او مطابق با معیارهای خرید باشگاه است و در صورت ادامه همکاری با یونایتد، راه حلی طولانی مدت برای مشکلات آنها در خط دفاع خواهد بود. او بخشی مهم از قهرمانی سویا در لیگ اروپا در فصل گذشته است. کونده ذهنیت برنده‌ای دارد که یونایتد می‌تواند به خوبی از آن استفاده کند.