جمعه سی و یکم فروردین ماه

صالحی امیری؛ ورزشکاران سرمایه های ملی کشور هستند

جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک،پارالمپیک،آسیایی وپارآسیایی به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با بحث و بررسی در خصوص برنامه فدراسیون های کاراته،دو ومیدانی و بوکس برگزار شد .

جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک،پارالمپیک،آسیایی وپارآسیایی به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با بحث و بررسی در خصوص برنامه فدراسیون های کاراته،دو ومیدانی و بوکس برگزار شد .


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک،پارالمپیک،آسیایی و پارآسیایی در حالی پیش از ظهر امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با حضور دکتر صالحی امیری  رییس کمیته ملی المپیک ،معاونین وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا برگزار شد که بحث و بررسی پیرامون برنامه های سه فدراسیون المپیکی کشورمان کاراته،دو ومیدانی و بوکس صورت گرفت .

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این جلسه به حفظ آرامش و همدلی جامعه ورزش در سال منتهی به بازی های المپیک تاکید و با اعلام حمایت از برنامه های فدراسیون ها در راستای حضور پرقدرت در بازی های المپیک توکیو، استمرار در تلاش و جدیت فدراسیون ها با هدف کسب موفقیت و افتخار برای ایران اسلامی را خواستار شد .
سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک هم حمایت از ورزشکاران را به عنوان سرمایه های ملی برای حضور در بازی های المپیک مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: ارکان مدیریتی ورزش ایران با تعامل و همدلی ، حمایت قاطع خود را از کاروان ورزشی ایران انجام خواهند داد .

در این جلسه سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته به همراه شهرام هروی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ، گزارشی پیرامون ،فرآیند آماده سازی تیم ملی کاراته و نحوه برگزاری اردوهای تیم ملی و چگونگی حمایت از ورزشکاران این رشته برای حضور در بازیهای المپیک توکیو ارائه و در خصوص رقابت های پیش رو برای کسب سهمیه های بیشتر در آذربایجان،پرتغال و مراکش ،توضیحاتی مطرح شد .
در ادامه هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی که به همراه دبیر فدراسیون در این جلسه حضور داشت ، به ارائه آخرین گزارش ها از وضعیت ملی پوشان المپکی این رشته پرداخت.

حسین ثوری ریس فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران نیز دقایقی وضعیت کنونی بوکس ایران برای حضور در بازی های المپیک توکیو را تشریح و از امکان افزایش سهمیه بوکس ایران در رقابتهای انتخابی پیش رو خبر دادند .