جمعه سی و یکم فروردین ماه
برنتفورد بدون قدوس شگفتی‌سازی نکرد؛

شاگردان مورینیو در فینال جام اتحادیه انگلیس

شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با برتری مقابل برنتفورد به فینال جام اتحادیه راه پیدا کنند.

شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با برتری مقابل برنتفورد به فینال جام اتحادیه راه پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم برنتفورد در حالی که برخلاف مسابقه دور یک چهارم نهایی سامان قدوس را در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب مهمان تیم تاتنهام بود.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۲ رقم خورد که گل اول تاتنهام را هم به همراه داشت؛ شاگردان مورینیو که توپ و میدان را در لحظات آغازین مسابقه در اختیار داشتند، روی توپ ارسالی توسط سرجیو رگیلون از جناح چپ میانه‌ی زمین و ضربه سر تماشایی سیسوکو به گل اول برابر برنتفورد رسیدند.

 برنتفورد که سعی در ادامه شگفتی‌سازی در رقابت‌های جام اتحادیه داشت، پس از دریافت گل اول کمی جلو کشید ولی خیلی نتوانست خلق موقعیت کند تا اینکه در دقیقه ۳۵ روی سانتر بلند و ضربه سر تونی که توسط هوگو لوریس مهار شد، یک فرصت جدی به وجود آورد.

در دقیقه ۳۹ نزدیک بود شاگردان مورینیو دومین گل را بزنند، اما ارسال تماشایی سون هیونگ‌مین از روی کرنر و ضربه سر لوکاس مورا را گلر برنتفورد به زیبایی از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد تاتنهام در نیمه اول کار را تمام کند.

اوریه در دقیقه ۵۰ می‌توانست گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند، اما شوت او از مقابل محوطه ۶ قدم بی‌دقت بود و راهی اوت شد و در دقیقه ۶۰ هم ارسال زیبای موسی سیسوکو و شوت والی سون هیونگ‌مین با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه یاران قدوس عبور کرد.

برنتفورد که چشم به توپ‌های بلند و سانتر از جناحین داشت، در دقیقه ۶۳ روی توپ ارسالی از کرنر و یک ضربه سر که با واکنش عالی لوریس برگشت داده شد، با ضربه سر ایوان تونی دروازه تاتنهام را باز کرد، اما بازبینی ویدئویی این صحنه موجب شد تا این گل مردود شود.
تاتنهام در ادامه دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۷۰ روی پاس در عمق تماشایی اِن‌دومبله از بین مدافعان برنتفورد برای سون هیونگ‌مین و ضربه تمام کننده و دیدنی این مهاجم کره‌ای گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش برنتفورد برای جبران نتیجه و در حالی که یک اخراجی هم در دقیقه ۸۴ داد و سامان قدوس را تا پایان مسابقه در زمین نداشت، بی‌ثمر بود تا این تیم با نتیجه ۲ بر صفر در زمین تاتنهام شکست بخورد.

 سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد که در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه حضور ۹۰ دقیقه‌ای و موثری برابر نیوکسل داشت، امشب نظاره‌گر باخت تیمش مقابل شاگردان مورینیو بود.

تاتنهام آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس رسیده بود که در آن مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر برابر چلسی شکست خورد، اما آخرین قهرمانی آنها در این رقابت‌ها نیز به سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد که توانستند آبی‌های لندن را مغلوب کنند و به چهارمین و آخرین قهرمانی خود در جام اتحادیه برسند.

حریف شاگردان مورینیو در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب(چهارشنبه) و با برگزاری دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و منچستر سیتی مشخص می‌شود.