پنجشنبه نهم فروردین ماه
همدوره های ایرانی وی رو به افول...

کواکوویچ همچنان می درخشد

همدوره بازیکنان ایرانی همانند امیرغفور و مجتبی میرزاجانپور همچنان در والیبال دنیا می درخشد وی که در مسابقات جهان سال 2011 در ایتالیا برای بازی مقابل تیم ایران در فینال رقابتها بی تابی می کرد زمانی که دراگان سرمربی تیم صربستان او را به دلیل ضربدیدگی درون زمین نگذاشته بود اشک می ریخت و التماس می کرد این عشق سوزان نسبت به والیبال او را در صدر والیبال بازان جهان قرار داده بود

همدوره بازیکنان ایرانی همانند امیرغفور و مجتبی میرزاجانپور همچنان در والیبال دنیا می درخشد وی که در مسابقات جهان سال 2011 در ایتالیا برای بازی مقابل تیم ایران در فینال رقابتها بی تابی می کرد زمانی که دراگان سرمربی تیم صربستان او را به دلیل ضربدیدگی درون زمین نگذاشته بود اشک می ریخت و التماس می کرد این عشق سوزان نسبت به والیبال او را در صدر والیبال بازان جهان قرار داده بود.

اوروسکواکوویچ که از یک خانواده والیبالی است و برادرش هم از بهترین های اروپا بود حالا خواستاران فراوانی داردبه خبر ذیل توجه کنید. 

بازار نقل و انتقالات در لهستان شلوغ و پر جنب‌وجوش است. علاوه بر آسکو رسوویا و زاکسا، تیم یاستژبسکی وگیل نیز این روزها بسیار فعال هستند. آنها از قبل پیش‌قراردادی را با «استفان بویه» قطر پاسور فرانسوی امضاء کردند که چندی قبل از ورونا به قطر رفته بود.

علاوه ‌براین گفته می‌شود خرید بعدی آنها «اوروش کواچویچ» دریافت‌کننده صربستانی و بازیکن سال ۲۰۱۹ اروپا خواهد بود. به این ترتیب در شرایطی که اوروس در اوج به سر می برد بازیکنان همدوره وی در کشور ما رو به افول هستند می دانید چرا؟ برای اینکه آنها با شناسنامه های واقعی بازی کرده اند و دوستان مربی ما از یادشان رفته است که چند بازیکن را با شناسنامه غیر به بازی گرفته اند و متاسفانه همه دچار فراموشی شده ایم.
نویسنده: جمشید حمیدی