شنبه یکم اردیبهشت ماه

برباتوف؛ فن‌دبیک قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد

دانی فن‌دبیک ستاره هلندی از زمان پیوستنش به یونایتد در تابستان، تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بوده و شایعاتی درباره نارضایتی او مطرح است.

دانی فن‌دبیک ستاره هلندی از زمان پیوستنش به یونایتد در تابستان، تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بوده و شایعاتی درباره نارضایتی او مطرح است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، هشدار داد که اگر دانی فن‌دبیک  فرصت بیشتری برای حضور در تیم پیدا نکند، ممکن است به زودی منچستریونایتد را به مقصد تیم تراز اول دیگری ترک کند.

 دانی فن‌دبیک هلندی، یکی از اصلی ترین خریدهای منچستریونایتد در تابستان بود و از آژاکس به اولدترافورد آمد. اما این فصل دردسرهای زیادی برای جا افتادن در یونایتد داشته و تنها در 8 بازی در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته و در لیگ برتر تنها در دو بازی از ابتدا در زمین حاضر بوده است.
دیمیتار برباتوف درباره فن‌دبیک گفت: "من نمی‌دانم مشکل دانی فن‌دبیک در منچستریونایتد چیست. قبل از اینکه با منچستریونایتد قرارداد ببندد هم گفتم که من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او برای آژاکس و تیم ملی هلند عالی بود، اما حالا در یونایتد نمی‌تواند بازی کند. من تمرینات را تماشا نمی‌کنم و مدت زمان کمی که در زمین به او بازی می‎رسد، برای قضاوت در موردش کافی نیست.

او نیاز دارد تا در چند بازی پشت سر هم به زمین برود تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست بیاورد. می‌توانم ببینم که در حال حاضر اعتماد به نفسش چندان بالا نیست و این طبیعی است چرا که وقتی بازی نمی‌کنی، شروع می‌کنی به فشار آوردن به خودت و زیر سوال بردن خودت.

تعجب نمی‌کنم اگر او شروع به گشتن برای یافتن راهی برای خروج از یونایتد کند و هیچکس هم او را سرزنش نخواهد کرد. یک چیزی این وسط کار نمی‌کند.

در حال حاضر با توجه به مدت زمانی که بازی به او رسیده، برونو فرناندز، پل پوگبا، اسکات مک‌تومینی و فرد همه از او جلوتر هستند.

آیا همه این بازیکنان از او بهترند؟ من اینطور فکر نمی کنم. هر شخصی متفاوت است و هر بازیکنی می‌تواند کیفیت متفاوتی با خود به بازی بیاورد. به نظر من مسئله همین است. من همچنان معتقدم که او می‌تواند به تیم کمک کند. دقایقی که به او فرصت داده می‌شود برای بالا بردن اعتماد به نفس او و جا افتادنش در تیم و برای اینکه به لیگ برتر عادت کند، کافی نیستند."