پنجشنبه نهم فروردین ماه

شعبانیان: تجربه در مربیگری فاکتور مهمی است

مردم و علاقه مندان بهترین های والیبال بانوان ایران را برگزیده اند، این آراء سنجی از سوی روابط عمومی هیات والیبال استان تهران انجام شد که در بخش مربیان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی زنان با کسب 17 هزار رای برتر شناخته شد.

در این بخش فریبا صادقی مربی اصفهان، مریم هاشمی مربی سایپا، اورانوس احمدی مربی اکسون و فاطمه خمسه مربی باریچ اسانس کاشان حضور داشتند اما برای بهترین بازیکنان هر پست مونا خواجه کلایی بازیکن بابلسری تیم باریچ اسانس در پست سرعتی مینا روستا بازیکن شیرازی باریچ اسانس در پاسوری نگین شیرتزی بازیکن گیلانی باریچ اسانس در لیبرویی محدثه مشتاقی از اصفهان و در پشت خط آیتک سلامت بازیکن تبریزی از تیم باریچ اسانس بیشتر آرا را به خود اختصاص داده اند.

میترا شعبانیان مربی پیکان که حایز بهترین آرا شده است به البرز ورزشی گفت: کار خوبی است که به مربیان و بازیکنان انگیزه می دهند، شاید بعضی ها از بابت انتخاب شدنم دلخور شده باشند اما من نه آکادمی دارم که شاگردانم به من رای بدهند نه دنبال تبلیغات هستم ولی این کار را پسندیده ام و معتقدم در حق خانم فریبا صادقی کم لطفی شده، ایشان مربی با تجربه و سازنده ای است که در اصفهان بهترین شاگردان را تحویل تیم های ملی داده است.

شعبانیان با تایید بازیکنانی که رای آورده اند گفت: به هر حال محبوبیت این بازیکنان را می رساند و اعتقاد دارم که الهه پورصالح هم می توانست در این جمع باشد، او با پرش عالی و تکنیک زیبا آینده ای درخشان دارد.

شعبانیان با اشاره به این نکته که در عالم مربیگری تجربه فاکتور مهمی است افزود: بازیکنان جوان و مربیان باتجربه مکمل یک تیم خوب خواهند بود.

وی درباره حضورش در هم اندیشی مربیان نیز گفت: برخی مباحث مطروحه مفید بود و تلاش بر این بود که اصول انتخاب سرمربی تیم ملی تبیین شود.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب