جمعه سی و یکم فروردین ماه
مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال؛

کازرونی‌ها صدرنشین شدند

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با برتری بر نفت و گاز گچساران دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به پایان رساند.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با برتری بر نفت و گاز گچساران دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به پایان رساند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ در نخستین دیدار از روز چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در دور برگشت دقایقی قبل تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه اول از ساعت؛ ۱۲:۳۰ روز جمعه ۱۹ دیماه با قضاوت کوبل داوری استان مرکزی اقایان؛ فراهانی و بیات به مصاف تیم قعر نشین نفت وگاز گچساران رفت.
در نیمه نخست این دیدار شاگردان مهدی آزاد منجیری در تیم شهید شاملی کازرون بازی را خوب آغاز کردند و در دقایق نخست با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان با پنج گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه شاگردان رضا زاده به بازی برگشتند اما نتوانستند در نیمه نخست پیروز میدان باشند و با حساب ۱۳ بر ۱۲ بازی را به نماینده استان فارس واگذار کردند.
در شروع نیمه دوم نیروی زمینی همچون نیمه نخست تهاجمی بازی را شروع کرد و در این نیمه بازیکنان ملی پوش خود را همچون علی رحیمی و مجتبی کرمیان در ترکیب قرار داد و موفق شد در مجموع دو نیمه با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ بر حریف غلبه کند.
تیم شهید شاملی کازرون با این برد بدون باخت و با ۲۰ امتیاز با کسب جایگاه اول گروه الف به کار خود در دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر آقایان پایان داد.
نفت و گاز گچساران نیز با این شکست همان ۲ امتیازی در قعر جدول و در رده ششم جدول باقی ماند.
لازم به ذکر است؛ مهرتاش شاملی و یعقوب پیری مالک و مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از مهمانان ویژه این دیدار بودند که به همراه دبیر فدراسیون و دبیر هیت هندبال استان تهران آقایان عزتی و اکرمی نیا به تماشای این مسابقه پرداختند.

برتری نیروی زمینی شهید شاملی بر نفت و گاز گچساران؛ کازرونی‌ها صدرنشین شدند.