پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

مسابقه دو تیم خاص در آستانه شهر آورد

دو تیم سرخابی پایتخت به جهت هواداران بیشمار  و میلیونی شان‌ "خاص" محسوب می شوند.مدیران‌و دست اندرکاران‌آنها از مسابقه بیانیه و جنجال آفرینی  دست بردارند که این حنا دیگر رنگی ندارد!

دو تیم سرخابی پایتخت به جهت هواداران بیشمار  و میلیونی شان‌ "خاص" محسوب می شوند.مدیران‌و دست اندرکاران‌آنها از مسابقه بیانیه و جنجال آفرینی  دست بردارند که این حنا دیگر رنگی ندارد!


در فاصله کوتاه تا رقابت بزرگ‌دو تبم در شهر آورد ،انتظار می رود تمرکز مسئولان و مربیان به مسائل فنی باشد.
سال گذشته پرسپولیس را تیم خاص می خواندند.
ا‌مروز که استقلال در صدر جدول ایستاده به تیم خاص مبدل شده است.
مصاحبه پیروانی در باره لزوم اجرای سیستم var  در شهر آورد بلافاصله با واکنش مسئولان استقلال مواجه شد.
حضور شکوری در فدراسیون هم از دید آبی ها دور نماند و عبدیان به صراحت از جنجال آفرینی طرف مقابل سخن گفت تا فشار بر سازمان لبگ افزایش یابد.
مجموعه این وقایع را باید از منظر دیگری نگریست.
متاسفانه اغلب تیمهای لیگ برتری به جای  آنکه در مسابقات به نکات فنی توجه داشته باشند،به‌ حاشیه سازی در کنار زمین می پردازند.
اگر چه‌عدم‌حضور تماشاگران‌سرخابی در ورزشگاه از فشار هواداران  آنها به داوران کاسته است اما مربیان و نیمکت ذخیره های آنها این کمبود را با حاشیه سازی و صدور‌ بیانیه جبرا کرده اند.
متاسفانه ضعف سازمان لیگ و عدم برخورد متناسب با این جنجالها و خطاها باعث شده تا روز به روز  فوتبال از مسیر درست خارج شده و به بیراهه هدایت شود و..
همگان از سازمان لیگ  انتظار داریم که مجری عدالت و برقراری مساوات در رقابتها باشند.
کمیته داوران هم باید در چینش نفرات و توجیه آنها در زمین‌مسابقه اهتمام بیشتری داشته باشد تا همگان از برگزاری مسابقات لذت ببریم.
از طرف دیگر هواداران و علاقه مندان فوتبال هم  مطالبه بازی جوانمردانه از بازیکنان و مربیان آنها دارند.
دیدار شهر آورد ،مهمترین واقعه فوتبال باشگاهی کشور به حساب می آید.این رقابت تاریخی از دیرباز کانون توجه همگان بوده است.
لازم است بازیکنان دو تیم برای ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه توجیه شوند.
یک بازی تاکتیکی  با نکات فنی بالا که خواست هواداران  وعلاقه مندان فوتبالی است،بنابراین پاک کردن صورت مساله و اتهام زدن به این وآن و رقابت در خارج از مستطیل سبز سودی به همراه نخواهد داشت.
امیدواریم در روزهای آتی مسئولان دو تیم  با واقع‌بینی و درایت عمل کنند و اجازه دهند بازیکنان شان با تمرین و تدارک بهتر و آرامش  افزونتر در میدان حاضر شوند.
شاید نبود تماشاگر اندکی از فشار روانی و استرس بازی بکاهد و بعد از مدتها یک بازی خوب و فنی را شاهد باشیم.
اطلاعیه دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ براساس فراخوان منتشره ،مجددا تاکید می شود روند ثبت نام عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای حضور در مجمع انتخاباتی تا روز شنبه ۲۰ دی ماه سال ۹۹ و تا پایان وقت اداری(ساعت ۱۶)تعیین شده و به پایان خواهد رسید.
نویسنده: احمد میرزاییان