پنجشنبه نهم فروردین ماه
گفت و گو با امتیازآورترین والیبال بانوان؛

عنایت: گاهی حق مرا خورده اند اما...

پر امتیاز ترین بازیکن روز آخر دور پایانی لیگ والیبال بانوان کشور همشهری سهراب سپهری و امیر غفور است.

پر امتیاز ترین بازیکن روز آخر دور پایانی لیگ والیبال بانوان کشور همشهری سهراب سپهری و امیر غفور است.


فاطمه عنایت با کسب 18 امتیاز یکی از مهره های اصلی پیروزی تیم ذوب آهن مقابل پیکان مدعی بود وی در حالی درخشید که چند هفته ای در بند ویروس کرونا گرفتار آمده و بیمار شده بود.
عنایت عضو تیم ملی جوانان ایران هم هست وی در گفت و گو با البرزورزشی گفت: امتیازات فردی به طور معمول مربوط به عملکرد فردی بازیکنان است اما آنچه که به نام من در برگه امتیازات ثبت شده به طور قطع مرهون تلاش و همکاری جمعی بازیکنان ذوب آهن است ما در دو بازی قبلی یک بار به پیکان باختیم یک بار هم پیروز شده ایم اما شکست این تیم در دور پایانی به حتم ارزش بالایی دارد.
وی درباره تیم ذوب آهن نیز بیان کرد: خوشبختانه در کنار همه بازیکنان خوبی که داریم فرانک بابلیان و سمانه سیاوشی به عنوان پاسور نقش مهمی در موفقیتهای تیم ما دارد و البته وجود خانم فریبا صادقی به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن غنیمتی بزرگ است.
عنایت درباره پیشتازی تیم سایپا در لیگ برتر و اینکه شانس اول قهرمانی است گفت: اصلا اینطوری نیست درست است که این تیم شکست ندارد ولی با همدلی خوبی که در تیم ذوب آهن داریم معتقدم می توانیم سایپا را شکست دهیم ضمن اینکه همه چیز بستگی به روزی دارد که بازیکنان یک تیم در آن به سر می برند.
فاطمه عنایت که اهل شهر والیبال خیز کاشان است درباره تاثیر پذیری خود از امیر غفور قطر پاسور کاشی تیم ملی مردان گفت: آقای غفور از افتخارات والیبال شهر ما است اما خودم الگویی در والیبال ندارم و همواره سعی کرده ام که از هر بازیکن خوبی بیاموزم مثلا در دفاع روی تور دریس محمودی و در دریافت خانم زارعی از نگاه من بهترین ها هستند. خوشبختانه من نخستین بازیکن ملی پوش والیبال کاشان هستم و بعد از من الهه حلاج و چند بازیکن دیگر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و اکنون که به سطح قابل قبولی در والیبال رسیده ام تلاش می کنم که در موقعیتی ممتاز قرار بگیرم چرا که بارها حق مرا در تیم ملی و باشگاهی خورده اند و همین مساله مرا مصمم کرده است تا بیشتر بکوشم و در اوج باشم. 
امتیاز آورترین بازیکن بازی پیکان-ذوب آهن در پایان از باشگاه باریچ اسانس کاشان تشکر می کند که هوای والیبال بانوان را در این شهر دارد و باعث شد که چراغ این ورزش برای ورود دختران کاشانی به عرصه والیبال روشن باشد.
گفت و گو: ج-دوستدار