شنبه یکم اردیبهشت ماه

سرمربی ساوتهمپتون در لیست چلسی برای جانشینی لمپارد

رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، ممکن است جانشین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شود.

رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، ممکن است جانشین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ؛ در صدر لیست جانشینان احتمالی فرانک لمپارد در چلسی، نام سرمربی ساوتهمپتون، رالف هاسن‌هوتل قرار دارد. این مربی اتریشی که در بوندس‌لیگا رشد یافته، ساوتهمپتون را در میانه فصل ترک نخواهد کرد و در آینده نزدیک شاهد حضور او در استمفوردبریج نخواهیم بود. اما در صورت ادامه نتایج خوب ساوتهمپتون، این مربی 53 ساله از مهمترین گزینه های چلسی برای حضور در این تیم در تابستان آینده است.

 هاسن‌هوتل در این فصل نتایج خوبی با ساوتهمپتون کسب کرده و تیمش در رتبه ششم جدول قرار دارد. تیم او در آخرین دیداری که در لیگ‌برتر انجام داد موفق شد لیورپول را شکست بدهد.

 
یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، نیز از دیگر گزینه‌های چلسی برای جانشینی لمپارد است و در استمفوردبریج محبوبیت فراوان دارد؛ هرچند او نیز در حال حاضر در دسترس نیست.

 در صورت اخراج فوری لمپارد، دیگر مربیان آلمانی، توماس توخل و رالف رانگنیک که در حال حاضر بدون تیم هستند نیز برای در دست گرفتن سکان رهبری چلسی شانس خواهند داشت. همچنین مربی سابق یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری نیز از مربیانی است که پیشتر مذاکراتی با این باشگاه داشته.

 مدیران چلسی در نظر دارند فرصت بیشتری در اختیار لمپارد قرار دهند تا شاید این مربی بتواند اوضاع را به نفع خود تغییر دهد. این تیم از هفت بازی گذشته خود تنها یک برد به دست آورده، اما شکست فولهام در بازی جمعه آینده شاید بتواند به داد فرانک لمپارد و آبی ها برسد.