جمعه دهم فروردین ماه

تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان جوان تیمش

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برد 4-1 شاگردانش برابر استون ویلا، از بازیکنان جوان این تیم تمجید کرد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برد 4-1 شاگردانش برابر استون ویلا، از بازیکنان جوان این تیم تمجید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که جوانان ویلا توانستند در بازی شب گذشته، که در چارچوب دور سوم رقابت‌های FA Cup برگزار می‌شد، برای لیورپول دردسرساز شوند.

 استون‌ویلا که با ترکیبی از جوانان زیر 23 و زیر 18 ساله‌هایش به مصاف لیورپول رفته بود، توانست در نیمه اول بازی پایاپایی با قهرمان لیگ برتر به نمایش بگذارد و با تساوی به رختکن برود.

در دقیقه 40 روی پاس عمقی رووه، لویی باری، بازیکن جوان  ویلا، در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و توانست با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل تساوی ویلا را وارد دروازه لیورپول کن و پاسخ گل دقیقه 4 سادیو مانه را بدهد.

در نیمه دوم اما لیورپول توانست با توجه به خستگی تیم بسیار جوان استون ویلا، با سه گل دیگر نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد، هر چند یورگن کلوپ می‌گوید بسیار تحت تاثیر نمایش جوانان ویلا قرار گرفته است.

 کلوپ در باره نمایش دیشب بازیکنان جوان استون ویلا گفت: "این بچه‌ها واقعا خوب بازی کردند و این خیلی خوب است. ما در بازی کردن کمی مشکل داشتیم. نیاز به کمی زمان بیشتر داشتیم و بعد دیگر همه چیز مشخص بود.

مشکلاتی در پاسکاری و حرکت در زمین نیز داشتیم.  ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما توپ را مستقیم به دستان دروازه‌بان شلیک کردیم. در نیمه دوم این شرایط را تغییر دادیم."

 
مارک دیلانی، مربی تیم زیر 23 سال استون ویلا، که در این بازی جانشین دین اسمیت، سرمربی ویلا، روی نیمکت این تیم شده بود، در مصاحبه پس از مسابقه خود گفت: "هرگز بیش از این هیجان زده نبوده ام. من علاقه و تعصب زیادی به این باشگاه دارم. مدت ها اینجا بازی کردم و مربی بودم. الان همه چیز در جای درست خود قرار دارد. ما افراد فوق العاده ای داریم که در این باشگاه کار می کنند.

در باشگاه همه می خواهند که راجع به تک تک بازیکنان همه چیز را بدانند. احساس خوبی دارم که این باشگاه قرار است به جاهایی برسد و خوشحالم که من هم در این موضوع نقش دارم."