شنبه یکم اردیبهشت ماه

سید صالحی : شهرآورد برنده ندارد

سید مهدی سید صالحی مهاجم گلزن سالهای نچندان دور تیم های استقلال و پرسپولیس از معدود بازیکنانی بود که با پیراهن هر دو تیم در شهرآورد بازی کرد.

سید مهدی سید صالحی مهاجم گلزن سالهای نچندان دور تیم های استقلال و پرسپولیس از معدود بازیکنانی بود که با پیراهن هر دو تیم در شهرآورد بازی کرد.


نظر وی را درباره دربی فردا جویا شدهایم که گفت: به نظر من دیدار فردا بین دو تیم خوب و پرطرفدار پایتخت به تساوی یک بر یک خواهد انجامید. استقلال البته در صدر جدول قرار دارد ولی پرسپولیس در رده دهم ایستاده است ولی این رده بندی هیچ ربطی به ارزشهای واقعی این دو تیم ندارد چون ماهیت پرسپولیس و استقلال همواره در دربی تجلی پیدا می کند این مسابقه است که نه تنها در داخل بلکه ایرانیان سراسر دنیا هم به آن توجه دارند.
سید صالحی اضافه کرد: البته باید تاکید کنم که در زمان بازیگری ما کیفیت دو تیم بزرگ به مراتب بهتر از شرایط موجود بوده است البته من هرگز موفق به زدن گل در دربی نشده بودم ولی خاطرات بسیار خوبی از عضویت در این دو تیم معتبر در سینه دارم.
وی افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع از حضور تماشاگران به ورزشگاه خواهد شد و وقتی تماشاگر هم نباشد کیفیت بازی بازیکنان نیز کاهش می یابد از سوی دیگر نبود تماشاگر سبب می شود که بازیکنان دو تیم بدون استرس و نگرانی بازی کنند. هر چند که فوتبال دربی شاید در ورزشگاه خالی آن جذابیت گذشته را نداشته باشد.
پیشکسوت فوتبال درباره داوری این بازی گفت: به اعتقاد من اوضاع داوری فوتبال ایران نسبت به گذشته بهتر شده است ولی باید با افزایش دستمزد آنها در جهت تمرکز و تفکر داوران اقدام کنند.
گفت و گو: حسن امامقلی