پنجشنبه نهم فروردین ماه
اپیدمی اعتراض به داوران در والیبال؛

شهداب از شکست پیروزی ساخت

هفته دیگر از لیگ برتر گذشت صدر جدول توسط تیم ها دست به دست می شود ولی اعتراض به داوری بدجوری چهره لیگ را کدر ساخته است باید فکری کرد بازیکنان به جای مربیان تصمیم نگیرند و داوران هم مقتدر و البته قوی عمل کنند.

هفته دیگر از لیگ برتر گذشت صدر جدول توسط تیم ها دست به دست می شود ولی اعتراض به داوری بدجوری چهره لیگ را کدر ساخته است باید فکری کرد بازیکنان به جای مربیان تصمیم نگیرند و داوران هم مقتدر و البته قوی عمل کنند.


شهرداری ارومیه بازی برده را باخت  تا یک بار دیگر ثابت شود که والیبال در پنج گیم خلاصه می شود این اتفاق در هفته نوزدهم لیگ برتر رخ داد و در شرایطی که تیم شهرداری با قدرت نمایی بمب افکن جوان میثم صالحی و امیر خداپرستی و به ویژه پوریا یلی که 31 امتیاز گرفته یکه تازی می کرد ورق برگشت و با جابجایی هایی که کادر فنی شهداب انجام داد شادی به اردوی یزدی ها آمد یک بازی نفس گیر و البته تماشایی که در آن میکائیل تاجر هر چه زد تبدیل پوان شد و البته یک تعویض طلایی که با ورود بابک امیری تیر خلاص به تیم حریف زده شد. در مجموعه شهداب ناصر رحیمی پناه به عنوان لیبرو هم ایفا کننده نقشی بی بدیل بود.
در ماراتن دوم لبنیات هراز آمل به سختی از صد شهرداری ورامین گذشت ورامینی ها با بازگشت مهرداد بابایی و ورود هومن باقری بسیار چغر نشان دادند ولی هراز در نبود سه مهره با تجربه عادل غلامی، فرهاد قائمی و عبدالرضا علیزاده  با ترکیبی جوان مقابل ورامین قرار گرفت که در بین آنها باز هم محمد کاظم غفاری کولاک کرد جوانی که والیبال را اصولی و سرعتی بازی می کند. او و رضا قرا که با وجود آسیب دیدگی درخشیده بود عوامل اصلی برد آملی ها بود.


فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل این بار مقابل پیکان قاطعانه عمل کرد و از دو بازیکن خارجی پیکان هم کاری برنیامد در تیم فولاد سیرجان علیرضا بهبودی مانند همیشه عالی بود آرمین تشکری و صابر کاظمی نیز از مردان انگشت نمای تیم سیرجانی بودند.
سپاهان در سه ست بر هورسان رامسر چیره شد محمود رسولی و صابر جواهری برای تیم اصفهانی عالی بودند و نیز یک جوان به نام امیررضا سرلک که از فضای به وجود آمده به خوبی بهره برده است در تیم هورسان علی فضلی روز خوبی داشت اما در مجموع تجربه و تاکتیک تیم سپاهان پرورده تر از حریف تازه وارد به لیگ برتر بود سپاهان حالا با این برد خود را به صدر جدول رسانده است شهرداری گنبد نیز بعد از مدتها یک پیروزی دشت کرد و تیم راهیاب ملل کردستان را سه بر یک شکست داد. گنبدی ها در این بازی 23 دفاع مستقیم داشتند و دو سرعتی زن تیم رمضان صحبتی و متین تکاور عالی بوده اند.
شهرداری قزوین برای عبور از بحران آذرباتری را شکست می داد اما ست اول را که به تیم جوان ارومیه باخت در ست های بعدی با ورود امیر کرمی ، سعید شیرود و آبیتا یوکنی ورق برگشت و سه امتیاز به حساب تیم قزوین واریز شد.


ترین های هفته:
پاسور: علیرضا بهبودی(سیرجان)، پرویز پزشکی (سپاهان)، مهدی مهدوی( شهداب)
سرعتی زن: محمد کاظم غفاری(هراز)، آرمین تشکری(سیرجان)،رمضا صحبتی(گنبد)
قدرتی: آبیتایوکنی(شهرداری قزوین)، میثم صالحی(شهرداری ارومیه)، بابک امیری(شهداب)
قطرپاسور: میکائیل تاجر(شهداب)، محمود رسولی(سپاهان)، رضا قرا(هراز)
لیبرو: ناصر رحیمی پناه(شهداب)، محمدرضا حضرت پور(ارومیه)، ...
بازیکن هفته: میکائیل تاجر
امتیاز آورترین: پوریا یلی با 31 امتیاز
چهره هفته: بابک امیری-میثم صالحی
پدیده هفته: امیر سرلک 
تیم برتر هفته: شهداب یزد
مربی هفته: محمد عمده غیاثی
داور هفته:...

نویسنده: جمشید حمیدی