جمعه سی و یکم فروردین ماه

توقعات پوچتینو از بازیکنان PSG بیشتر است

پس از کسب اولین برد در PSG، مائوریسقو پوچتینو می‌گوید این تیم به اصلاحات زیادی نیاز دارد.

پس از کسب اولین برد در PSG، مائوریسقو پوچتینو می‌گوید این تیم به اصلاحات زیادی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، سرمربی آرژانتینی PSG در اولین بازی خود با این تیم به تساوی رضایت داد اما شب گذشته توانست بالاخره سه امتیاز بازی برابر برست را از آن خود کند.

به رغم برد آسان در بازی دیشب، مائوریسیو پوچتینو اصرار دارد که PSG همچنان جا برای پیشرفت دارد.

مائورو ایکاردی و پابلو سارابیا، دو بازیکن تعویضی PSG در نیمه دوم، توانستند دو گل دیگر به گل نیمه اول مویزه کین اضافه کنند تا مدافع عنوان قهرمانی به یک برد آسان در پارک دو پرنس دست یابد.

 این برد درست سه روز پس از نخستین تجربه پوچتینو روی نیمکت PSG به دست آمد. پوچتینو در نخستین تجربه خود با این تیم به تساوی 1-1 برابر تیم سن اتین دست یافته بود. پاری‌سن ژرمن اکنون با یک امتیاز کمتر از لیون، صدرنشین فعلی لیگ یک، در رده دوم قرار دارد.
به رغم فاصله مناسب امتیازی، پوچتینو معتقد است که در PSG کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.

 او در مصاحبه خود پس از برد PSG برابر برست گفت: "ما از نتیجه راضی هستیم. این ثمره تلاش تمام بازیکنان است. اما هنوز اصلاحات بسیار زیادی باید انجام دهیم. باید همچنان با استانداردهای بالا به کار ادامه دهیم."
کیلیان امپاپه برای چهارمین بازی متوالی نتوانست گلی به ثمر برساند و هیچ کدام از سه شوت در چارچوب او، به تور دروازه ننشست. اما او توانست پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، یک پاس گل بسیار تحسین‌برانگیز به سارابیا بدهد.
پوچتینو در کل از نمایش امباپه راضی است و دراین باره افزود: "امباپه کارهای خوبی انجام داده. او شانس‌هایی برای گلزنی داشت و حیف شد که گل نزد. اما بازی خوبی را ارائه داد."

شاگردان پوچتینو حالا باید برای دیدار روز چهارشنبه خود با مارسی در سوپرکاپ فرانسه آماده شوند. جایی که شانس بردن اولین جام خود با پوچتینو را دارند.
پوچتینو در مورد اهمیت این دیدار گفت: " این بازی بسیار مهمی برای PSG و من است. امیدواریم مسابقه خوبی داشته باشیم و در بهترین شرایط برای رقابت حاضر شویم. البته، مثل هر بار که با مارسی بازی می کنیم، باید برنده شویم. "