سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

سولسشر: ستاره اسکاتلندی هیولاست!

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، پس از برد برابر واتفورد، با ستایش از این ستاره اسکاتلندی، او را هیولا خواند.

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، پس از برد برابر واتفورد، با ستایش از این ستاره اسکاتلندی، او را هیولا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، گل دقیقه پنجم اسکات مک‌تامینی برابر واتفورد، تنها گل این دیدار بود و یونایتد را به دور چهارم رقابت‌های FA Cup رساند.

این هافبک 24 ساله حالا در تمام رقابت‌های این فصل برای منچستریونایتد چهار گل به ثمر رسانده است، تنها یک گل کمتر از آمارش در 37 بازی فصل قبل!

سولسشر در این دیدار تعدادی از بازیکنان ذخیره یونایتد را به میدان فرستاده بود و مک‌تامینی همچنین در این بازی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را نیز بر بازو بسته بود.

 سولسشر در مصاحبه پس از بازی خود راجع به این بازیکن که دست پرورده آکادمی یونایتد است، گفت:"او باید چند گل دیگر در بازی های قبل هم می‌زد چرا که او واقعا هیولاست. خیلی خوشحالم که گل زد."

سولسشر که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود افزود: "مهمترین چیز در این جام این است که صعود کنید و این همه را خوشحال می‌کند، اما 15-20 دقیقه ابتدایی به نظرم مهمترین دقایق بازی ما بودند.

به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم، شانس هایی به وجود آوردیم و بعد اجازه دادیم که به بازی برگردند. اما بردیم و صعود کردیم."

یونایتد روز سه‌شنبه در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف برنلی خواهد رفت و سولسشر می داند که با برنامه فشرده مسابقاتی که در پیش رو دارد باید از همه بازیکنانش استفاده کند.
سرمربی منچستریونایتد درباره بازیکنان ذخیره‌ای که در برابر واتفورد به میدان فرستاد، گفت: "آنها این شانس را داشتند که ثابت کنند می توانند در بازی بعدی و بازی پس از آن به زمین بروند و برای مسابقه آماده باشند. ما به همه آنها در طول فصل نیاز داریم و این یکی از دلایلی بود که این تغییرات را انجام دادیم.

خوشحالم که صعود کردیم. من به بازیکنانم گفته بودم که انتظار ندارم خیلی طوفانی شروع کنند. انتظار داشتم در طول بازی کم کم بهتر شوند. اما می شود گفت که کم و بیش برعکسش رخ داد. ما درخشان شروع کردیم."