پنجشنبه نهم فروردین ماه

عبدولی: خواهش می کنم علی حسینی را ببخشید

سعید عبدولیدر گفت وگو با پرسون، قهرمانی کشتی فرنگی آسیا و جهان در اندیمشک مشغول تمرین و آماده سازی برای مسابقات جهانی و المپیک پیش رو است.

سعید عبدولیدر گفت وگو با پرسون، قهرمانی کشتی فرنگی آسیا و جهان در اندیمشک مشغول تمرین و آماده سازی برای مسابقات جهانی و المپیک پیش رو است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ سعید عبدولی، کشتی گیر جوان و شناخته شده کشورمان مشغول تمرین و آماده سازی برای حضور هرچه قدرتمندتر در مسابقات جهانی و المپیک پیش رو است  از شرایط کنونی خودش گفته است.
فرنگی کار جوان و جویای نام کشورمان در خصوص شرایط کنونی اش گفت: هم اکنون در اندیمشک و کنار خانواده به دور از هرگونه هیاهو مشغول تمرین هستم و امیدوارم بتوانم با آمادگی کامل خودم را برای مسابقات جهانی و المپیک پیش رو مهیا سازم.
عبدولی در ادامه گفت: انشالله که بتوانم دل مردم ایران مخصوصا قوم لر و همشهری های اندیمشکی خودم را شاد کنم؛ چراکه هر چه دارم بعد خدا از مردمان شهرم دارم.
وی افزود: تمام فکر و تمرکزم را برای تمرین به دور از هرگونه سر و صدا و هیاهو گذاشته ام تا با آرامش بتوانم خودم را برای مسابقات پیش رو و انتخابی تیم ملی آماده کنم.

ورزشکاران ایرانی همواره نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند
قهرمان کشتی فرنگی جهان در ادامه در خصوص تایید حکم اعدام کشتی گیر اندیمشکی گفت: می خواستم اگر امکانش وجود داشته باشد، موضوعی را مطرح کنم و خواهشی از یک خانواده بزرگوار داشته باشم؛ جناب آقای دکترغلامی غیبی، از شما خواهش میکنم مهدی علی حسینی را ببخشید.
وی در همین راستا افزود: می دانم که داغ فرزندتان سخت و جانسوز است. اما امیدوارم و از تمامی جامعه کشتی کشور تقاضا دارم با برگرفتن از آموزه های دین و پیامبرانمان در امر گذشت، همگی تلاش خود را بکنند برای بخشش یک انسان و جوانی که از زندگی محروم نشود و ان شاءالله که این مشکل هم با درایت و بزرگی و عفو این خانواده محترم بزودی انجام شود.
سعید عبدولی در پایان گفت: از تمام مردم و جامعه کشتی میخواهم که مرا دعا کنند تا بتوانم به المپیک ریو برسم و پرچم کشور عزیزمان را به رخ تمام جهانیان بکشم. از رسانه محترم و شخص شما نیز ممنونم که همیشه یار و یاور جامعه ورزش بودید و پای درد ودل ما نشستید.