پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
دربی از نگاه ستاره ها؛

رضا صادقی: خون ما قرمز است

رضا صادقی خواننده محجوب و محبوب پاپ ایران در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در رابطه به بازی استقلال و پرسپولیس گفت: ما یک خانواده پرسپولیسی هستیم و خون ما قرمز است.

رضا صادقی خواننده محجوب و محبوب پاپ ایران در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در رابطه به بازی استقلال و پرسپولیس گفت: ما یک خانواده پرسپولیسی هستیم و خون ما قرمز است.

 اما درباره نتیجه بازی فردا باید یگویم که پرسپولیس بعد از دست دادن فینال لیگ قهرمانان کمی دچار افت روحی و روانی شد و مشاهده کرده اید که در سه مسابقه برگشت لیگ برتر تن به مساوی داده است اما مسائل و موارد زیادی در تعیین سرنوشت دربی تاثیرگذار است مثل داوری و شرایط جسمانی و روحی بازیکنان با این وجود معتقدم با اینکه خط فوروارد پرسپولیس نسبت به ادوار گذشته ضعیف تر  است اما باز شانس پیروزی دارد و هر تیمی که بتواند سه امتیاز مسابقه را کسب کند در ادامه لیگ برتر شرایط بهتری خواهد داشت.  


میرزاجانپور: استقلال یک بر صفر بنده می شود
مجتبی میرزا جانپور ستاره قدرتی تیم والیبال ایران یک استقلالی است او می گوید: استقلال در صدر جدول است و شرایط بهتری دارد ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از جام قهرمانان آسیا خسته نشان داده اند و از شرایط ایده آل به دور هستند. دو مربی مازندرانی محمودفکری و یحیی گل محمدی سکان هدایت دو تیم را بر عهده دارند و من با اینکه استقلالی مطلق هستم اما امیدوارم هر دو مربی موفق باشند.

خوش جمال فکری: پرسپولیس-استقلال فقط تیم ملی
سارا خوش جمال فکری قهرمان سابق تکواندو ایران و نخستین بانوی المپیکی تکواندو که در مسابقات المپیک 2008 حضور داشت درباره دیدار فردا این گونه گفت: گرایش باشگاهی ندارم ولی هر گاه که تیم ملی بازی دارد تماشا می کنم و لذت می برم تیم ملی اغلب تلفیقی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس است ولی چندی پیش که فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را دیدم برایم جذابیت خاصی داشت اما برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم.
نویسنده: مرجان بنی یعقوب