پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

لطیفی: تلخی سیاسی ترین دربی از یادم نمی رود

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره  دربی امروز می گوید: استقلال به لحاظ شرایط روحی جایگاه خوبی در جدول لیگ ایران دارد و در هر پستی از چند بازیکن خوب بهره می برد و در دو سه بازی اخیر در فاز تهاجمی و خلق موقعیت به وحدت تاکتیکی رسیده است.

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره  دربی امروز می گوید: استقلال به لحاظ شرایط روحی جایگاه خوبی در جدول لیگ ایران دارد و در هر پستی از چند بازیکن خوب بهره می برد و در دو سه بازی اخیر در فاز تهاجمی و خلق موقعیت به وحدت تاکتیکی رسیده است.

پرسپولیس با از دست دادن لیگ قهرمانان آن هم مقابل تیم متوسط اولسان تمرکز خود را از دست داده است و جای بازیکن خلاقی چون بشاررسن در این تیم خالی است اما می دانید که در دربی نه پیشینه مهم ایت و نه شرایط جاری در جدول آنچه که در زمین مسابقه رقم می خورد اتفاقات خاص همان روز است فقط امیدوارم دو تیم آنقدر زیبا بازی کنند که برنده واقعی مسابقه هواداران دو تیم باشند و امیدواریم محمود فکری و یحیی گل محمدی تفکرشان بر گل نخوردن نباشد و بازی تهاجمی در دستور قرار دهند.


لطیفی درباره خاطره خودش در بازی دربی گفت: هرگز آن مسابقه ای را که نه نفره شده ایم از یاد نمی بریم در آن مسابقه مسائل حاشیه ای و عجیب و غریب سرنوشت مسابقه را رقم زد و تنها مسابقه تاریخ بود که سرمربی تیم استقلال بین دو نیمه یک کلام نگفت و به جای ایشان یک آقای غیرورزشی گپ زد و این سیاسی ترین دربی تاریخ بود.   
آقا زمانی: دربی با همه مسابقات فرق می کند
سامان آقا زمانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس می گوید: به نظر من دو تیم بازی خوبی را نمایش خواهند داد چون استقلال برای در صدر ماندن پیکار می کند و پرسپولیس برای رسیدن به موقعیتی بهتر، پرسپولیس البته خوب نتیجه نگرفته است ولی دربی با تمام بازی ها فرق می کند. 
وی درباره بهترین خاطره اش در دربی گفت: مسابقه ای را که دو بر صفر عقب بوده ایم با کامبکی عالی 10 نفره بردیم.


منصوری: مسائل روحی روانی مهم است 
محمد منصوری بازیکن سابق پرسپولیس می گوید: به اعتقاد من مسائل روانی در دربی تعیین کننده ترین فاکتور است و ربطی به شرایط جدول ندارد. من اعتقاد دارم که پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود و با این پیروزی استارت جدیدی را برای قهرمانی خواهد زد.


واعظی: پرسپولیس برنده می شود
مهدی واعظی دروازه بان سابق پرسپولیس می گوید: از لحاظ جدول استقلال وضعیت بهتری دارد ولی اعتقاد دارم خط دفاع پرسپولیس منسجم تر است و انگیزه زیادی برای گل زدن در این تیم وجود دارد واقعا نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم اما امیدوارم تیم محبوبم پرسپولیس برنده میدان شود.
وی درباره خاطره اش در بازی با تیم استقلال گفت: یادم نمی رود که در یک دربی با آرش برهانی تک به تک شده بودم که پس از مهار توپ و پاس دادن به مدافعین تیم به آرش گفتم کار تو تمام است و از قضا همین طور هم شد و تیم ما گل زد و در نهایت یک بر یک مساوی شدیم. 
گفت و گو: مازیار خویشوند