جمعه دهم فروردین ماه

رقابت دو تیم برای خرید پدیده فرانسوی

اوله‌گنار سولسشر و مائوریسیو پوچتینو هر دو به دنبال جذب بازیکن جوان تیم برست هستند.

اوله‌گنار سولسشر و مائوریسیو پوچتینو هر دو به دنبال جذب بازیکن جوان تیم برست هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، منچستریونایتد نیز مانند PSG به دنبال شکار ستاره تیم برست، رومن فِور است. هافبک 22 ساله برست این فصل در 19 بازی برای این تیم در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه به میدان رفته و چهار گل و سه پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

 به نظر می‌رسد که قرار است از فروش این بازیکن سود زیادی نصیب تیم برست شود. برست در تابستان فوره را از تیم دوم موناکو با مبلغ 400 هزار یورو خریداری کرد.

فور به عنوان هافبک میانی بازی می کند اما می تواند در پست‌های هجومی تری نیز به میدان برود، این به آن معناست که او با خصوصیاتی که دارد می تواند جایگزینی برای جیدون سانچو ستاره دورتموند باشد؛ بازیکنی که یونایتدها در تابستان گذشته سخت به دنبال به خمت گرفتنش بودند.
 
طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، حالا سولسشر نیز به جمع مربیانی که خواستار به خدمت گرفتن فور هستند پیوسته و رقیب پوچتینو در شکار این استعداد جوان شده است.

پس از درخشش در چند بازی، برست با فور قراردادی تا پایان 2025 امضا کرد و با توجه به قیمت 8 میلیون یورویی کنونی این بازیکن،  در صورت فروش او به هر کدام از تیم‌های منچستریونایتد یا PSG سود سرشاری نصیب باشگاه برست خواهد شد.

گفته می شود عملکردهای فور مورد توجه باشگاه های سراسر اروپا قرار گرفته است و شیاطین سرخ و PSG پیشگامان رقابت بر سر او هستند.
هرچند یونایتد در خط هافبک از مهره‌های خوبی برخوردار است، اما خرید این ستاره جوان با استراتژی آنها در خرید بازیکنان جوان و مستعد که می‌توانند در این باشگاه رشد و پیشرفت کنند، مطابقت دارد.