پنجشنبه نهم فروردین ماه

بازیکنی که در اردوی رئال بحران به پا کرد!

مدیران بخش حمل و نقل هوایی اسپانیا خود را از اتهامات اخیر مبرا کرده اند.

مدیران بخش حمل و نقل هوایی اسپانیا خود را از اتهامات اخیر مبرا کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛، خشم در اردوی رئال مادرید به اوج رسیده و کادر فنی این باشگاه معتقدند اتفاقات بیرون از مستطیل سبز باعث تساوی این تیم مقابل اوساسونا و از دست رفتن دو امتیاز حساس شده است. لوس بلانکوس دو شب پیش در زمینی برفی و در شرایطی دشوار در پمپلونا مقابل اوساسونا به تساوی بدون گل رضایت داد تا شرایط این تیم برای کسب قهرمانی دشوارتر شود.
زین الدین زیدان در پایان بازی به انتقاد از شرایط موجود پرداخته و تاکید کرد این دیدار نباید در چنین شرایطی برگزار می شد. اما خوزه لوئیس آبالوس، وزیر حمل و نقل اسپانیا مدعی شد در نهایت این خلبان پرواز رئال مادرید بوده که شخصا تصمیم به این پرواز گرفته و در واقع مسئولیت این تصمیم با خود او بوده است. آبالوس روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "واقعیت این است که پرواز رئال مادرید به پمپلونا تصمیم خلبان بوده است."

 
کاروان رئال مادرید پیش از سفر از مادرید به پمپلونا پنج ساعت در هواپیما معطل ماند و به نظر می رسد این خستگی و کلافگی نقش مهمی در رقم خوردن این تساوی داشته است. طوفان فیلومنا شدیدترین بارش برف در سالهای اخیر در اسپانیا بوده و شرایط را در این کشور بغرنج ساخته است. برخی دیگر از مسابقات ورزشی در سراسر این کشور نیز به همین علت لغو شده است.