جمعه دهم فروردین ماه

مورینیو: هیچ کس خبری ازلغو بازی با استون‌ویلا را نداده است

ژوزه مورینیو می‌گوید که بازی تاتنهام برابر استون ویلا برگزار خواهد شد، چرا که هیچکس به او راجع به لغو بازی خبری نداده است.

ژوزه مورینیو می‌گوید که بازی تاتنهام برابر استون ویلا برگزار خواهد شد، چرا که هیچکس به او راجع به لغو بازی خبری نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛  به رغم ابتلای چندین بازیکن تیم استون ویلا به کرونا، سرمربی تاتنهام آماده نبرد با این تیم در روز چهارشنبه است.
پس از اینکه تیم اصلی استون ویلا به دلیل ابتلای 9 بازیکن به ویروس کرونا، به قرنطینه رفت، این تیم مجبور شد در دیدار برابر لیورپول در چارچوب رقابت‌های FA Cup از جوانان زیر 23 و زیر 18 سال خود استفاده کند. جوانان ویلا در بازی روز جمعه برابر لیورپول نتجه را 4-1 به این تیم واگذار کردند.

 شیوع کرونا در بین بازیکنان استون ویلا، میزبانی آنها از تاتنهام در چارچوب لیگ برتر را در هاله‌ای از ابهام فرو برده، هرچند به تعویق افتادن این بازی برای تاتنهام دردسر بیشتری ایجاد خواهد کرد چرا که تاتنهام به گفته مورینیو از امروز تمرینات آماده‌سازی خود برای این مسابقه را آغاز خواهد کرد.

پس از برد 5-0 تاتنهام برابر مارین در دیدار شب گذشته، مورینیو در پاسخ به این سوال که بازی بعدی این تیم کی برگزار خواهد شد گفت: " روز چهارشنبه. هیچکس به من نگفته که قرار نیست بازی کنم، پس ما فردا صبح آماده‌سازی برای مسابقه را آغاز می کنیم. سه‌شنبه هم آماده‌سازی خواهیم داشت، مگر اینکه چیز دیگری به ما بگویند."

 مورینیو و تاتنهام به تازگی به فینال جام اتحادیه نیز صعود کردند؛ جایی که باید به مصاف منچسترسیتی بروند. تاتنهام همچنین در مرحله حذفی لیگ اروپا نیز شرکت دارد.