پنجشنبه نهم فروردین ماه
دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر بانوان؛

پرسپولیس بهبهان انصراف داد

سرپرست کمیته مسابقات از انصراف تیم پرسپولیس بهبهان از حضور در دیدار امروز خود مقابل شهید شاملی کازرون خبر داد.

سرپرست کمیته مسابقات از انصراف تیم پرسپولیس بهبهان از حضور در دیدار امروز خود مقابل شهید شاملی کازرون خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ دومین روز دور رفت از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور قرار بود امروزبا برگزاری دو مسابقه پیگیری شود که براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقه در نخستین مسابقه تیم پرسپولیس بهبهان می بایست از ساعت 10:30 دقیقه مقابل شهید شاملی کازرون به میدان می رفت.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات در خصوص برگزار نشدن این بازی اظهار داشت: تیم پرسپولیس بهبهان به دلیل پاره ای از مشکلات نتوانست در مسابقه امروز مقابل شهید شاملی کازرون حضور پیدا کند و با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال به صورت کتبی انصراف خود را از حضور در مسابقه مقابل شهید شاملی کازرون اعلام کرد.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون هندبال افزود: نتیجه دیدار امروز پرسپولیس بهبهان و شهید شاملی کازرون و همچنین تکلیف حضور نماینده بهبهان در ادامه این رقابت ها پس از بررسی در جلسه کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور یادواره شهدای مدافع سلامت از دیروز یکشنبه 21 دیماه آغاز و تا 24 دیماه ادامه دارد که در ادامه این رقابت ها امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و اشتاد سازه مشهد از ساعت 13 به میدان خواهند رفت.
در نخستین روز این رقابت ها دیروز تیم های سپاهان و تاسیسات دریایی به ترتیب سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروزآیاد را شکست دادند.