جمعه دهم فروردین ماه

توافق هیأت کشتی خوزستان با آموزش و پرورش استان

راه اندازی سالن های تخصصی کشتی آموزشگاه ها  تفاهم  میان هیات کشتی خوزستان و  آموزش و پرورش، هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

راه اندازی سالن های تخصصی کشتی آموزشگاه ها  تفاهم  میان هیات کشتی خوزستان و  آموزش و پرورش، هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ روز گذشته و در سلسله دیدارهای سرپرست هیئت کشتی خوزستان با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ، مراحل نهایی انعقاد تفاهم نامه میان هیأت کشتی خوزستان و اداره کل آموزش و پرورش با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گردید.

بنابراین گزارش در این جلسه که با حضور اردوان صاحب سرپرست هیئت کشتی خوزستان و محمود معزی معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پروروش در محل آن معاونت تشکیل شد، این موارد به تأیید نهایی هر دو طرف رسید .

1-مقرر گردید با توجه به آماده بودن زیر ساخت های لازم سالن های تخصصی کشتی آموزشگاه ها در شهرستان های اندیمشک ، بهبهان و ایذه راه اندازی شود .

2- مصوب شد طی بهمن ماه، سالن تخصصی کشتی آموزشگاه ها در شهرستان اندیمشک با عنایت به  تکمیل آن به بهره برداری برسد.

3- مقرر گردید ورزش کشتی در آموزشگاه های استان در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش و هیئت کشتی خوزستان فعالیت های خود را در قالب برنامه های تمرینی و مسابقات آغاز نماید .

4- توافق گردید معاونت سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مسئولیت اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری مسابقات و انجام تمرینات از ستاد کرونای استان را بر عهده داشته باشد .