جمعه دهم فروردین ماه
کلاس داوری برگزار خواهد شد؛

مصلایی پور: کمیسیون داوران برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد

رئیس کمیسیون داوران کشتیگفت: پس از حدود یکسال که به دلیل شیوع کرونا کلاس های داوری لغو شده بود، توانستیم اولین کلاس داوری را در استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

 رئیس کمیسیون داوران کشتی گفت: پس از حدود یکسال که به دلیل شیوع کرونا کلاس های داوری لغو شده بود، توانستیم اولین کلاس داوری را در استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ مصلایی محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی در گفت : پس از سفر آقای دبیر به استان سیستان و بلوچستان و قولی که برای برگزاری کلاس داوری داده بودند، یک کلاس بازآموزی قوانین داوری در این استان و با مدرسی بنده برگزار شد.


وی ادامه داد: این جلسه برای داورانی بود که از جمع داوران استان حذف شده بودند و دفترچه شان باطل شده بود.


مصلایی پور در مورد موارد مطرح شده این کلاس تصریح کرد: در این کلاس قوانین داوری را با نشان دادن فیلم و اسلاید مرور و بازگو کردیم و پس از آن از داوران امتحان کتبی و همچنین امتحان با نشان دادن فیلم داوری گرفتیم تا در صورت قبولی در کلاس به جمع داوران استان سیستان و بلوچستان اضافه شوند.


وی با بیان اینکه کمیسون داوران برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد گفت: یکی دیگر از اهداف ما برگزاری وبینارهای آموزشی برای داوران استان ها می باشد که به صورت هفتگی انجام می شود و هر استانی که اعلام آمادگی کند، وبینار آموزشی را برای آن استان برگزار می کنیم.


داور المپیکی کشورمان گفت: هدف دیگر ما آماده کردن فیلم و اسلاید از داوری کشتی های بین المللی و جهانی برای اردوهای تیم های ملی است، و هر زمان که کادر فنی تیم های ملی اعلام آمادگی کنند حاضریم که کلاس آموزش داوری را برای کشتی گیران و کادر فنی برگزار نماییم.
وی در پایان گفت: اگر شرایط مهیا باشد، می توانیم کلاس های داوری را به صورت حضوری نیز در استان ها برگزار نماییم.