جمعه دهم فروردین ماه

مراسم معارفه ریاست جدید فدراسیون اسکی برگزار شد

ظهر امروز مراسم تودیع کورش صبوریان سرپرست اسبق فدراسیون اسکی و معارفه دکتر عباس نظریان ریاست جدید این فدراسیون برگزار شد تا بدین ترتیب دوره چهارساله ریاست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شود.

ظهر امروز مراسم تودیع کورش صبوریان سرپرست اسبق فدراسیون اسکی و معارفه دکتر عباس نظریان ریاست جدید این فدراسیون برگزار شد تا بدین ترتیب دوره چهارساله ریاست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ در این مراسم که با حضور علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حکم ریاست فدراسیون اسکی با امضای دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به ریاست منتخب فدراسیون اسکی اهدا شد.

در این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از کورش صبوریان سرپرست اسبق فدراسیون اسکی اظهار کرد: از جناب آقای صبوریان برای تصدی امور فدراسیون اسکی در طول ماه‌های اخیر تشکر و قدردانی می‌کنم و برای ایشان در جایگاه‌های پیش روی مدیریتی آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: دوره سرپرستی جناب آقای صبوریان، دوره‌ای توام با آرامش برای اسکی ایران بود و در این مدت شاهد برگزاری خوب و با عدالت مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی بودیم.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور دکتر عباس نظریان به عنوان ریاست فدراسیون اسکی، افزود: بی تردید حضور جناب آقای نظریان سبب رخ دادن اتفاقات خوبی در ورزش اسکی خواهد بود و با توجه به سوابق مدیریتی ایشان در حوزه‌های مختلف روزهای خوبی را برای اسکی ایران شاهد خواهیم بود و امیدواریم با همدلی و همراهی خانواده بزرگ اسکی ایران به ویژه پیشکسوتان شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

کورش صبوریان سرپرست اسبق فدراسیون اسکی نیز در سخنانی اظهار کرد: دوره حضور اینجانب در فدراسیون اسکی گرچه کوتاه بود، اما با خاطرات خوبی همراه شد و از حضور در خانواده اسکی ایران بسیار خرسند هستم و برای تمامی اعضای این خانواده آرزوی موفقیت دارم.

وی اضافه کرد: اسکی ایران ظرفیت بسیاری برای پیشرفت دارد و مطمئنا با حضور جناب آقای دکتر نظریان این ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکتر عباس نظریان ریاست فدراسیون اسکی نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از اعضای خانواده بزرگ اسکی ایران، در سخنانی اظهار کرد: از اعتماد و همراهی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی و به تبع آن خانواده بزرگ اسکی ایران تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم بتوانم در چهارسال آینده پاسخ‌گوی اعتماد تمامی این عزیزان باشم.

وی افزود: درهای فدراسیون اسکی بر روی تمامی اعضای خانواده اسکی ایران باز است و از ظرفیت تمامی عزیزانی که می‌توانند به ورزش اسکی کمک کنند بهره خواهیم بود.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به دشواری‌های مسیر پیش روی ورزش اسکی خاطر نشان کرد: کار بسیار دشواری را در پیش داریم و این مسیر دشوار با همراهی و همدلی تمامی اعضای خانواده اسکی ایران هموار خواهد شد. از همین امروز تمامی تلاش خود را برای پیشرفت روز افزون ورزش اسکی به کار خواهیم بست و از تمام عزیزانی که می‌توانند به ورزش اسکی ایران کشور کمک کنند، دعوت به همکاری می‌کنم.

دکتر نظریان در پایان به نقش پیشکسوتان در ورزش اسکی اشاره کرد و گفت: در تمامی عرصه‌های ورزش نیازمند حضور پیشکسوتان هستیم و از تمامی پیشکسوتان اسکی کشور برای همراهی با فدراسیون اسکی دعوت می‌کنم تا در کنار ما باشند. شکی نیست پیشکسوتان ورزش همواره اثرگذار هستند و این عزیزان مانند چراغ راهی در نهایت ما را به موفقیت می‌رسانند.