جمعه دهم فروردین ماه

بازدید رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون اسکیت

امروز دکتر محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، اسدالهی دبیر فراکسیون و هیات همراه از فدراسیون اسکیت بازدید نمود و با بهمن محمدرضایی رییس،مجید هنرجو نایب رییس، مریم وفاخواه نایب رییس بانوان، حسین میرعلی اکبری عضو هیات رئیسه، جلال استادی رییس انجمن اسکیت سرعت ودیگر اعضای فدراسیون گفتگو کرد.

دکتر محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، اسدالهی دبیر فراکسیون و هیات همراه از فدراسیون اسکیت بازدید نمود و با بهمن محمدرضایی رییس،مجید هنرجو نایب رییس، مریم وفاخواه نایب رییس بانوان، حسین میرعلی اکبری عضو هیات رئیسه، جلال استادی رییس انجمن اسکیت سرعت ودیگر اعضای فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در ابتدای این دیدار دکتر فروردین از آکادمی و پیست اسکیت آزادی و همچنین ساختمان اداری فدراسیون بازدید نمود.

پس از بازدید میدانی دکتر فروردین در سالن جلسات فدراسیون حضور یافت.

در ابتدای جلسه محمد رضایی رییس فدراسیون ضمن خیر مقدم به دکتر فروردین و هیات همراه گزارش جامعی از عملکرد فدراسیون در کشور و مجامع بین المللی ارائه دادند.

در ادامه دکتر فروردین در خصوص نگاه مجلس به ورزش توضیحاتی دادند و اظهار کردند: ورزش یک عضو جدانشدنی می باشد و نمی توان از ورزش قافل شد.

وی ادامه داد: ورزش یک امر تاثیر گذار در همه حوزه هاست و باید به آن توجه ویژه شود.

دکتر فروردین در خصوص اسکیت و فدراسیون اسکیت هم گفت:
فدراسیون اسکیت یک فدراسیون نو پا است ولی در اوج نوپایی فعالیت های خوبی را از آن شاهد هستیم که از نظر زیر ساخت ها و کارهای زیر بنایی قدم های خوبی برداشته شده است و باید به آینده اسکیت امیدوار بود.

وی افزود: با توجه به عملکرد ارائه شده مشخص است که نگاه فدراسیون یک نگاه عادلانه در کل کشور است.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکیت می تواند جایگزینی بعد از فدراسیون همگانی باشد چرا که به نوعی می توان به عنوان یکی از ورزش های پایه و پر مدال هم در حوزه همگانی و هم در حوزه قهرمانی به آن نگاه کرد.تعادل، سرعت و استقامت در اسکیت تلفیق شده و در عین سادگی، ورزش ظریفی است و میتواند در طول عمر افراد مستمرثمر باشد.

دکتر فروردین در ادامه افزود: فدراسیون اسکیت می بایست از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حمایتی استفاده کند و با انعقاد یک تفاهم نامه که قطعا صورت گرفته از این حمایت استفاده کند که خروجی این تفاهم نامه مدال آوری در اسکیت خواهد بود.

رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص بخش آموزش فدراسیون ها نیز گفت: آموزش نقش بسیار تاثیرگذاری دارد که خوشبختانه در فدراسیون اسکیت به آن توجه خوبی شده است.

در پایان دکتر فروردین ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های ملی اسکیت در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین که می تواند شگفتی ساز کاروان ورزشی ایران باشد افزود: فراکسیون ورزش مجلس آمادگی لازم جهت هرگونه حمایت از فدراسیون اسکیت را دارد.