جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال تحت الشعاع شهرداری گنبد؛

شهرداری ارومیه را چه می شود؟!

 هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تحت الشعاع پیروزی شگفتی بار تیم شهرداری گنبد بود.

 هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تحت الشعاع پیروزی شگفتی بار تیم شهرداری گنبد بود.


یک تیم بی ستاره که مقابل ستارگان تیم شهرداری ارومیه کاری کرده اند کارستان. توپ گرفته اند، دفاع کردند و اسپک های جانانه زده اندو سرویسهای خود را به هدف نشانده اند. باید که به عظیم جزیده و جوانانش بنیامین ایگدری ، رمضا صحبتی، متین تکاور و با تجربه های شان ادریس دانشور و حمید چوگان احسنت گفت.
چوگان با نمایشی که داد خلا نبود یک پاسور با تجربه و فکور در دهه اخیر والیبال گنبد را پر کرد اما چرا شهرداری ارومیه این گونه ناسور مانده بود. گفته می شود موارد و مسائلی که در شهرداری ارومیه پیش آمده در نزول این تیم بی تاثیر نبوده است اما بازیکنان پر آوازه تیم باید موقعیت خود را حفظ کنند.
نبرد سنگین هفته را هورسان رامسر و خاتم اردکان برگزار کرده اند 5 ست دو تیم پا به پای هم رفته اند و تیم رامسری که از مصدومیت داوود شکیبا تمرکز خود را از دست داده بود در نهایت با نمایش فاضل پژومان ، علی فضلی ، مرصاد آقاجانی از کمند خاتم رهید.
شهرداری ورامین هم بعد از مدتها یک برد شیرین به دست آورد و موفق شد آذرباتری ارومیه را شکست دهد بازگشت مهرداد بابایی و اکبر ولایی در تیم ورامین مشهود بود. این تیم همچنان از نبود چند آسیب دیده در رنج بسر می برد.
لبنیات هراز آمل سه بر یک شهرداری قزوین را شکست داد قزوینی ها یک ست عالی بودند اما هراز دو بازیکن غیر قابل مهار داشت رضا قرا و شهروز همایون فر منش از سوی دیگر نبرد خودروسازان را سایپا از پیکان برد. سایپایی ها در دفاع ، سرویس و دریافت عملکرد مطلوبی داشتند سامان فائزی و محمدرضا موذن و امین اسماعیل نژاد برای آبی پوشان غنیمت بودندو سرانجام شهداب یزد با یاران ذخیره خود راهیاب ملل کردستان را در این بازی میکاییل تاجر و مهدی مهدوی استراحت کردند ولی رضا عابدین سرآمد همگان بود.
فردا در چهارچوب این مسابقات فولادسیرجان و سایپا ساعت 17 در سالن فدراسیون ، شهداب یزد و شهرداری گنبد ساعت 11 در فدراسیون و شهرداری قزوین و شهرداری ورامین در خانه والیبال ساعت 14 انجام می پذیرد و لبنیات هراز صدر نشین مسابقات است که در ساعت 14 با آذر باتری در سالن فدراسیون پیکار می کند . شهرداری ارومیه نیز در ساعت 17 در خانه والیبال میهمان راهیاب ملل است.


ترین های هفته:
پاسور: حمید چوگان(گنبد)، فاضل پژومان(هورسان)، امیرحسین تقوی(سایپا)
سرعتی: متین تکاور(گنبد)، مهرداد بابایی(ورامین)، سامان فائزی(سایپا)
قدرتی: اکبرولایی(ورامین)، مرصاد آقاجانی(هورسان)،شهروز همایون فرمنش(هراز)
قطرپاسور: رضا قرا(هراز)، بنیامین ایگدری(گنبد)، امین اسماعیل نژاد(سایپا)
لیبرو: محمدرضا موذن(سایپا)
تیم هفته: شهرداری گنبد
مربی هفته: عظیم جزیده
بازیکن هفته: حمید چوگان
پدیده هفته: علی فضلی
چهره هفته: رمضا صحبتی
داور هفته: مسعود ذوقی(داور اول)، داوود نافعی(داور دوم)
نویسنده: جمشید حمیدی