جمعه دهم فروردین ماه
تکنولوژی در وَندا متروپولیتانو خودنمایی کرد؛

فرار از یخبندان مادرید با دوچرخه و لامپ!

تقابل معوقه اتلتیکو مادرید و سویا در لالیگای اسپانیا شب گذشته در شرایطی دنبال شد، که بارش سنگین برف احتمال برگزاری بازی را به حداقل رسانده بود اما تکنولوژی فوق‌پیشرفته ورزشگاه تازه‌تاسیس مادریدی‌ها مانع از لغو بازی شد.

تقابل معوقه اتلتیکو مادرید و سویا در لالیگای اسپانیا شب گذشته در شرایطی دنبال شد، که بارش سنگین برف احتمال برگزاری بازی را به حداقل رسانده بود اما تکنولوژی فوق‌پیشرفته ورزشگاه تازه‌تاسیس مادریدی‌ها مانع از لغو بازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ شب گذشته قرار بود دیدار معوقه هفته نخست لالیگا اسپانیا میان دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه وَندا متروپولیتانو مادرید برگزار شود، اما بارش سنگین برف در مادرید باعث شده بود تا احتمالات درباره لغو دوباره این مسابقات بالا برود؛ آن‌هم در شرایطی که اتلتیکو با پیروزی در این مسابقه می‌توانست با دو بازی کمتر نسبت به تیم همشهری خود یعنی رئال مادرید که در جایگاه دوم جدول قرار داشت، فاصله‌ای 4 امتیازی را ایجاد کند.

 اما در نهایت با استفاده از تکنولوژی فوق‌پیشرفته ورزشگاه تازه‌تاسیس اتلتیکو پروسه لغو این بازی منتفی شد و دو تیم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و شاگردان سیمئونه با دو گل پیروز شدند تا اختلاف خود با رئال را به عدد 4 برسانند؛ تکنولوژی به کار رفته در ورزشگاه باعث شد تا با لامپ‌هایی مخصوص و گرمایشی به مانند هیتر، برف‌های روی چمن نیز آب شوند و چمن در شرایطی ایده‌آل مهیای برگزاری بازی شود.

 با این‌که بارش برف در مادرید در حین بازی متوقف شده بود اما سرمای منفی سه درجه باعث شده بود تا شرایط ویژه‌ای برای برگزاری بازی به وجود آید، به ویژه آن‌که در مادرید کم‌تر این‌چنین شرایطی پیش می‌آید؛ در این‌باره مارکا گزارش جالبی را منتشر کرده و در آن به بازیکنانی چون کوکه، هرموسو و ناواس اشاره داشته که در این سرمای با لباس‌هایی آستین کوتاه به میدان رفتند و از پوشیدن حتی دستکش نیز خودداری کردند.

نکته خواندنی گزارش مارکا درباره شیوه گرم‌کردن بازیکنان ذخیره است، چرا که دوچرخه‌های ثابتی در ورزشگاه تعبیه شده بود تا آن‌ها برای آن‌که در شرایط مسابقه قرار بگیرند در کنار وسایل گرمایشی، تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال کنند تا در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروند.

 

اتفاقی فوق‌العاده و جذاب که در تقابل شب گذشته اتلتیکو مادرید و سویا از آن در ورزشگاه وَندا متروپولیتانو رونمایی شد و شاگردان سیمئونه موفق شدند با کمک این تکنولوژی‌ها، دیدار معوقه هفته نخست خود را برگزار کنند و از رقبای خود در جدول رده‌بندی نیز پیشی بگیرند و اختلاف خود را بیشتر کنند.