پنجشنبه نهم فروردین ماه

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان با حضور مسئولان برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان با حضور مسئولان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون چوگان با حضور علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، نوزایی رییس و زندی و امیرابراهیمی، نواب آقایان و بانوان فدراسیون و سایر اعضا برگزار شد.

ابتدا ابراهیم نوزایی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از عملکرد فدراسیون چوگان برای اعضای مجمع ارائه کرد و گفت: تلاش های زیادی در راستای توسعه چوگان طی سالیان گذشته تاکنون انجام شده اما برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیازمند توجه و همراهی مسئولان هستیم.

رییس فدراسیون چوگان محدودیت های کرونایی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را دلیل عدم تحقق کامل تقویم مسابقات سال جاری دانست و تصریح کرد: چوگان‌بازان همواره تلاش کردند آمادگی خود حفظ کنند تا محدودیت ها برداشته شود و امکان برگزاری مسابقات فراهم شود.

در ادامه مهدی علی نژاد با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به برگزاری مجمع این فدراسیون و جلسه ای که اخیرا پیرامون بررسی مسائل چوگان برگزار شده بود،اظهار امیدواری کرد که این جلسات موجبات و زمینه تغییر و تحولات مثبت برای پیشرفت چوگان را به ارمغان آورد .

وی اهمیت ورزش چوگان را مورد توجه قرار داد و با تاکبد بر توسعه کمی این رشته در سراسر کشور تصریح کرد:برنامه ریزی برای توسعه این رشته باید با توجه به سابقه ای که چوگان در تاریخ،فرهنگ و ادبیات ما دارد مد نظر قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اقدامات مدیران این فدراسیون و تلاش های که برای توسعه و پیشرفت این ورزش صورت گرفته ،به نیکی نام برد و تصریح کرد: آنچه مسلم است با توجه به هزینه های زیاد و مشکلات اقتصادی و وجود تحریم های ناعادلانه کار سختی برای توسعه این رشته وجود دارد اما آنچه مسلم است با برخورداری از ظرفیت های موجود از جمله مجموعه های شهدا و نوروز آباد هم می توان توسعه کمی و کیفی بیشتری را برای این رشته به ارمغان آورد .

علی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت مسئولان و اهالی چوگان ،شاهد رونق و توسعه این رشته ورزشی در کشور باشیم .