پنجشنبه نهم فروردین ماه

عباس جدیدی: امیدوارم کشتی آسیا را بیش از پیش گسترش دهیم

ورزش ما طی سال های طولانی از ضعف دیپلماسی بین المللی ضربه خورده و ما هر اندازه بتوانیم در عرصه های قاره ای و جهانی نفوذ کنیم بیشتر موفق خواهیم شد.

ورزش ما طی سال های طولانی از ضعف دیپلماسی بین المللی ضربه خورده و ما هر اندازه بتوانیم در عرصه های قاره ای و جهانی نفوذ کنیم بیشتر موفق خواهیم شد.


عباس جدیدی که عزم خود را برای عضویت در شورای کشتی آسیا جزم کرده در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: کشتی در آسیا اگرچه از قمت و اعتبار طولانی مدت برخوردار است 
با این وجود رشته های مختلف ورزشی تلاش کردند در گذر زمان این ورزش را مقداری کم رنگ کنند به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود تا شورای کشتی آسیا با اقتدار و نفوذ بیشتر مسیر گسترش این ورزش را در قاره کهن بیش از پیش هموار کند.
نایب قهرمان اسبق المپیک در رابطه با حضور خود در شورای کشتی آسیا اظهار داشت: فدراسیون کشتی بنده را برای این منظور معرفی کرده و انتخابات فروردین ماه برگزار خواهد شد. تلاش ما این است که در درجه اول بتوانیم به تشکیلات کشتی آسیا ورود کنیم  بعد از آن هم باید برنامه ریزی و اهداف مورد نظر دنبال شود. البته در این راه لازم است از تجربه تمام کسانی که صاحبنظر هستند و می توانند ما را یاری دهند بهره ببریم‌ خصوصا انستیتو کشتی و کمیته مربیان می تواند کمک حال باشد و قطعا از نقطه نظرات آنان بهره خواهم گرفت.
وی در خصوص اعلام آمادگی حمید بنی تمیم عضو پیشین شورای کشتی آسیا برای کمک خاطرنشان کرد: بنی تمیم از دوستان نزدیک من است و با هم ارتباط خوبی داریم.‌وی در طول دوران مسئولیت خود  تلاش زیادی برای پیشرفت کشتی قاره داشت و تجربه زیادی اندوخت قطعا از تجربه و توان ایشان استفاده خواهم کرد.

جدیدی در پایان تاکید کرد: چنانچه به شورای کشتی آسیا ورود پیدا کردم از جامعه کشتی خصوصا کسانی که می توانند در این راه مرا یاری دهند، ایده و برنامه ای برای پیشرفت کشتی قاره و تحکیم روابط بین فدراسیون کشتی کشورمان با مجامع بین المللی دارند تقاضا می کنم پای کار بیایند و همفکری کنند تا به سوی موفقیت گام برداریم.
نویسنده: احمد دباغ