جمعه دهم فروردین ماه
کهکشانی ها و ورود به یک بحران جدید

رئال از رسیدن به سوپر جام فینال بازماند

رئال مادرید شب گذشته با شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو رسیدن به بازی فینال سوپرجام بازماند.

رئال مادرید شب گذشته با شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو رسیدن به بازی فینال سوپرجام بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ثبات حلقه گمشده رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است؛ نتایج سینوس وار لوس بلانکوس تحت هدایت زین‌الدین زیدان در این فصل به اوج خود رسیده و به نوعی برای هواداران این تیم خسته کننده شده است.
شاید پیش از آغاز مسابقات سوپرجام بسیاری از هواداران فوتبال اسپانیا بیش از اینکه به صعود رئال مادرید به دیدار نهایی شک داشته باشند، این تردید را در مورد رقیب سنتی آنها یعنی بارسلونا به خود راه می دادند.

 اولا بارسا مقابل رئال‌سوسیداد قرار می گرفت که تیم آماده تری نسبت به اتلتیکو بیلبائو محسوب می شود. در وهله دوم تیم کاتالانی از نبود بهترین بازیکن خود یعنی لیونل مسی رنج می برد اما نهایتاً تمام پیش‌بینی‌ها در این باره اشتباه از آب درآمد و بلوگرانا با غلبه بر حریف خود و برخلاف سال گذشته راهی بازی فینال شد و تیم زین الدین زیدان مقابل بیلبائو شکست خورد.

 کهکشانی ها در حالی شب گذشته در نیمه نهایی سوپرجام مقابل تیم دوازدهم لالیگا شکست خوردند که یک بار دیگر شاهد یک نمایش ناامید کننده از آن ها بودیم؛ جایی شاگردان زین‌الدین زیدان در 45 دقیقه ابتدایی به بدترین شکل ممکن عمل کردند و با دو گل از حریف عقب افتادند؛ در ادامه نیز حملات آنها به ثبت بیش از یک گل منجر نشد تا رئال از رسیدن به بازی پایانی و نهایتاً کسب جام محروم شده باشد.

 صفحه اصلی آاس با تیتر "ضربه دردناک" به ناکامی رئال مادرید در رسیدن مسابقه فینال سوپرجام اشاره کرده است.

زین الدین زیدان طی سه فصل و نیم 11 جام برای رئالی ها کسب کرده است اما چه کسی نمی‌داند که فلورنتینو پرز خیلی به این مسائل اهمیت نمی دهد و در صورت ادامه روند ناامیدکننده کهکشانی ها ممکن است سرنوشت بدی در انتظار مرد فرانسوی باشد.
با وجود همه این انتقادات زیدان شب گذشته بعد از حذف ناامیدکننده تایید کرد که تیمش نمی تواند در همین جا متوقف شود و باید به ادامه مسابقات فکر کند. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی فرانسوی می تواند یک بار دیگر تیمش را به سمت خروج از بحران هدایت کند یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.