پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اینزاگی: در چشمان بازیکنانم علاقه به برد را دیده بودم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پس از برد دیشب تیمش در دربی شهر رم، گفت که پیش از بازی میل به برد را در چشم بازیکنانش دیده.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پس از برد دیشب تیمش در دربی شهر رم، گفت که پیش از بازی میل به برد را در چشم بازیکنانش دیده.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ سیمونه اینزاگی از برتر تیمش بر رم در دربی دلاکاپیتاله متعجب نشد، چرا که نگاه درست و میل به برد را در چشم بازیکنانش دیده بود.

لاتزیو توانست تنها در 23 دقیقه با ضربات چیرو ایموبیله و لوییز آلبرتو به دو گل برسد و آلبرتو در نیمه دوم برای بار دوم پایش به گل باز شد تا لاتزیو با برتری 3-0 برابر رم دربی را به پایان برساند.

این اولین بار در این فصل است که لاتزیو توانسته سه برد پی در پی در سری آ کسب کند و این نتیجه برابر با بهترین برد آنها در دربی دلاکاپیتاله بود.

 اینزاگی پس از پیروزی بر رم گفت: "ما نمایشی عالی از عزم و اراده، بازی هجومی، سرعت و استقامت داشتیم. بچه‌ها عالی بودند، اما بر خلاف بعضی از بازی های قبلی، من دیروز هم نگاه درست را در چشمان آنها دیدم.

این برد واقعا راضی کننده است. ما با تمام قدرت‌مان و با کمک هواداران فوق‌العاده‌مان که امروز به زمین تمرین آمدند، این برد را می خواستیم.

درست است که لاتزو این فصل امتیاز از دست داده، اما این به این دلیل است که ما هر دو روز و نیم یک بازی داریم و تعدادی از بازیکنانمان را نیز به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم. برای سفر به بروگه تنها 11-12 بازیکن داشتیم."

لاتزیو در دیدار برابر رم به وضوح تهاجمی تر بود و از ابتدا با سرعت بیشتری از رم در زمین ظاهر شد.

او در این باره افزود: "فلیپه کایسدو و ایموبیله اولین بازیکنانی بودند که پرس را شروع می‌کردند. ما همه با هم کار کردیم و کاری را انجام دادیم که به عنوان یک تیم باید انجام می دادیم. این دربی برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت و احساس می کردیم آماده‌ایم تا از این بازی نتیجه بگیریم.

ما فارس، کاتالدی و استراکوشا را در اختیار نداشتیم و کوره‌آ و لولیچ هم تنها به این دلیل روی نیمکت نشستند که بازیکنان محشری هستند و خودشان خواستند که در کنار تیم باشند. زمانی که تا این حد دستمان از بازیکن خالی نباشد، می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و این ما را به رقابت باز می گرداند.

ما با چند نتیجه مساوی که می توانستند برد باشند، کمی عقب افتادیم، وگرنه همین الان هم می توانستیم در جمع صدرنشینان باشیم. می دانیم که فوتبال پس از کرونا تغییر کرده است. باید تا آخرین لحظه منتظر باشی تا ببینی کدام بازیکنان می توانند بازی کنند."