جمعه دهم فروردین ماه

سرمربی رم: بازی را با دو گل به لاتزیو هدیه کردیم

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پس از باخت در دربی دلاکاپیتاله برابر لاتزیو، می گوید: بازی را در 25 دقیقه اول و با تقدیم دو گل به حریف واگذار کردند.

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پس از باخت در دربی دلاکاپیتاله برابر لاتزیو، می گوید: بازی را در 25 دقیقه اول و با تقدیم دو گل به حریف واگذار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، شب گذشته در یک بازی یک‌طرفه در ورزشگاه المپیکو رم، لاتزیو تنها به 23 دقیقه نیاز داشت تا با گل‌های چیرو ایموبیله و لوییز آلبرتو، روی اشتباهات راجر ایبانیز، مدافع رم، 2 بر صفر از میزبان پیش بیافتد. لوییز آلبرتو در نیمه دوم بار دیگر برای آبی سفید پوشان گلزنی کرد تا لاتزیو در نهایت در این بازی با نتیجه 3-0 پیروز شود.

 

پائولو فونسکا، سرمربی رم، پس از باخت در دربی گفت: "فکر می کنم که در دقایق ابتدایی ما رویکرد درستی داشتیم، اما در برابر حریفی مثل لاتزیو خیلی سخت است که دوباره به بازی برگردی، اگر دو گل به آنها هدیه داده باشی!

لاتزیو پس از دو گلی که در ابتدای بازی زد، خیالش راحت بود و ما هیچوقت این توانایی را پیدا نکردیم که از خط دفاع آنها رد شویم. آنها دفاع را خوب بسته بودند و عبور از آن کار سختی بود."

نویسنده: فرشید صادق زاده

مانوئل لاتزاری، هافبک لاتزیو، شب درخشانی داشت و بارها در نبرد تک به تک مقابل ایبانیز پیروز شد. لاتزاری همچنین توانست لئوناردو اسپینازولا را که در بازگشت‌ها به ایبانیز کمکی نمی‌کرد، به خوبی خنثی کند.

 
فونسکا راجع به نمایش ضعیف دفاع رم و اشتباهات ایبانیز افزود:"ما راجع به این موضوع صحبت می کنیم چون دو گل روی اشتباهات ایبانیز به ثمر رسیدند. اما آن موقعیت ها خطرناک نبودند و باید کنترل می شدند.

لاتزاری بازی خیلی خوبی داشت و ما راه حلی برای آن دقایق نداشتیم. فکر می کنم کل بازی را بتوان در این موضوع خلاصه کرد که ما در نیمه اول گل‌هایی از حریف خوردیم که نباید می خوردیم.

ایبانیز نه روی گل اول باید به کمک احتیاج پیدا می کرد و نه روی گل دوم. در این دو موقعیت احتیاجی به حضور یار کمکی نبود.

لاتزیو خیلی خوب دفاع را بسته بود، ما توپ را پاسکاری می کردیم بدون اینکه راهی برای عبور از خط دفاع لاتزیو پیدا کنیم. لاتزیو همچنین تمام فضاها را بسته بود و باید برای این موضوع هم به آنها تبریک گفت. ما قصد حمله داشتیم، اما روزنه ای برای نفوذ پیدا نکردیم.

ما می دانیم که لاتزیو در حملات بسیار قدرتمند است، پس باید یک نفر را در عقب نگه می داشتیم و برای دقایقی که توپ را از دست می دادیم، آماده می بودیم."