پنجشنبه نهم فروردین ماه

حضور طارمی برای باز کردن دروازه بنفیکا

پورتو در ترکیب آغازین خود در دیدار با بنفیکا از مهاجم ایرانی خود بهره می‌برد.

پورتو در ترکیب آغازین خود در دیدار با بنفیکا از مهاجم ایرانی خود بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مهدی طارمی که در هفته‌های اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای با گلزنی، دادن پاس گل و گرفتن پنالتی ارائه کرده و مرد اول پیروزی‌های تیمش در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی پرتغال بوده، امشب هم برابر بنفیکا به میدان می‌رود.

در مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه(به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم بنفیکا خواهد رفت.

 

طارمی که در تمام مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر پرتغال به‌عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی به میدان رفته و نمایش درخشانی با ثبت ۶ گل، یک پاس گل و همچنین گرفتن ۵ پنالتی در جریان تمام تورنمنت‌ها برای تیمش ارائه داده، امشب هم مقابل بنفیکا بازی می‌کند و امیدوار به تداوم درخشش خود است.

 
ستاره ایرانی پورتو در سه تقابل اخیرش با بنفیکا همواره نمایش تاثیرگذاری داشته است که آخرین بازی او با این تیم به ۴۰ روز قبل برمی‌گردد که در سوپرکاپ پرتغال یک پنالتی گرفت و پایه‌گذار قهرمانی پورتو شد.

 

یاران طارمی در امتیاز ۳۱ با تیم بنفیکا برابر هستند ولی به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفتند که امشب امیدوار هستند اختلاف خود را بیشتر کنند.