جمعه دهم فروردین ماه

آماده باش ساحلی بازان برای سفر به شرق آسیا

فدراسیون والیبال اسامی بازیکنان برگزیده را برای شرکت در اردوی آماده سازی اعلام کرد.

فدراسیون والیبال اسامی بازیکنان برگزیده را برای شرکت در اردوی آماده سازی اعلام کرد.


این اردو در بندر خمیر واقع در استان هرمزگان برگزار خواهد شد. ابوالحسن خاکی زاده، امیر زمانی، آرمین کمی، امید حسنی قرا حسنلو، سید علی طالب زاده ، هومن عابدی بالا، محمدصدرا جاودانی، احمدرضا صالح علیان، عادل عاملی برجی، علی قربان پسندی، میلاد رضایی، امیر حسام یوزباشی، محراب علیزاده، علیرضا طالب بخشایش بازیکنانی هستند که از اول بهمن ماه زیر نظر مازیار هوشمند، آرش رامسری و حامد نژداقی تمرین خواهند کرد.
دکتر کامران ذوقی دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در این باره گفت: برای اردوی یاد شده از دو مربی تحصیلکرده و مبتنی بر دانش ورزش به نام های نژداقی و سید مهدی عطایی هم دعوت کرده ایم.
وی افزود: تیم نوجوانان برای مسابقات جهان در منطقه آسیا از روز 16 تیر ماه در پوکت تایلند به میدان خواهند رفت و ما برای حضور در این رقابتها استارت زده ایم.
ذوقی درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: بازیکنان بزرگسالان ما نیز تیر ماه در کشور چین به میدان می روند این رقابتها در چهار چوب قهرمانی ساحلی آسیا خواهد بود مربیان تیم ملی پرویز فرخی و ابراهیم سنسبیلی و سید مهدی عطایی خواهند بود.
وی درباره استفاده از مربی خارجی در والیبال ساحلی نیز گفت: مربیان خوب پول بالا می خواهند که در شرایط فعلی پرداخت آنها امکانپذیر نخواهد بود.
ناگفته نماند که در فهرست فدراسیون والیبال فعلا نامی از رضا نائینی سرمربی قبلی نیست. 
گفت و گو: جمشید حمیدی