پنجشنبه نهم فروردین ماه
از امروز و در مرکز جهانی تکواندو؛

آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با حضور 8 هوگوپوش از امروز در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با حضور 8 هوگوپوش از امروز در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله جدید اردوی تیم‌ملی تکواندو مردان که برای حضور ملی پوشان در لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"، تعطیل شده بود از امروز (شنبه – 27 دی‌ماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با اعلام سازمان تیم های ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی هوگوپوشانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده فریبرزعسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. همچنین وحید عبداللهی به کادرفنی اضافه شد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن تایید این خبر گفت: در مرحله جدید تمرینات از نفراتی برای حضور در اردو دعوت کرده‌ایم اما این موضوع به دلیل عملکرد این افراد در لیگ تکواندو صورت نگرفته است و براساس فاکتورهایی که به منظور شرکت در المپیک توکیو در نظر داریم دعوت شده‌اند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ را به صورت دقیق رصد کردیم و تکواندوکارانی که توانایی خود را به نمایش گذاشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم؛ انشاءالله در ادامه و برای حضور در رویدادهای پیش رو از این نفرات استفاده می‌کنیم.