جمعه دهم فروردین ماه

والیبال نوجوانان؛ با منوی متغیر و کیفیت پایین

مسابقات چگونه برنامه ریزی می کنید؟ آیا سرنوشت نوجوانانی که از گوشه و کنار مملکت در یک شهر جمع می شوند تا با بازی والیبال فنون ورزش و رفاقت را تمرین کنند مهم نیست؟ 

مسابقات چگونه برنامه ریزی می کنید؟ آیا سرنوشت نوجوانانی که از گوشه و کنار مملکت در یک شهر جمع می شوند تا با بازی والیبال فنون ورزش و رفاقت را تمرین کنند مهم نیست؟ 


محمدشعبانپور سرپرست تیم والیابل هراز در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی با بیان جملات فوق افزود: برگزاری مسابقات اصولی دارد که اگر رعایت نشود بازدهی آن برعکس خواهد چند وقت پیش مسابقات قهرمانی جوانان ایران در بندر انزلی برگزار شد از هر تیم بیست میلیون توامن ورودیه گرفتند ولی ورزشکاران باید 500 متر پیاده می رفتند تا با گرفتن بسته غذایی به خوابگاه بر می گشتند حالا بگذریم که کیفیت غذای بعضی از آقایان با ورزشکاران چه تفاوت فاحشی داشته است.


شعبانپور افزود: در کاشان که میزبانی نوجوانان کشور را بر عهده دارد برای مسابقات دور مقدماتی بیست و سه میلیون تومان ورودیه گرفته اند و منوی غذای ورزشکاران را دو بار عوض کرده اند ولی الان هیچکدام از این منو ها انجام نمی شود. قرار بود هر روز به ورزشکاران میان وعده و میوه بدهند اما در 5 روز گذشته فقط 18 عدد پرتقال به بازیکنان تیم ما داده اند. در تفویض اتاق های تیم های تهرانی در طبقات اول  دوم جای داده اند ولی بقیه تیم ها بعد از نهار یا شام باید یک ساعت صف آسانسور بایستند تا خود را به اتاق ها برسانند این در حالی است که در هتل قدیمی دوش و شرایط بهداشتی زیاد مساعد نیست.
شعبانپور که خود از والیبالیست های سرشناس کشور است گفت: به یکی از نمایندگان فدراسیون اعتراض کرده ام ولی به نظر می رسد که آقای رئیس فدراسیون باید افرادی را به نظارت کارهای اجرایی بگمارد که هم نسبت به جوانان مملکت احساس مسئولیت کنند و هم اجازه تبعیض را ندهند.


گفت و گو: جمشید حمیدی