جمعه دهم فروردین ماه

سپهوند: حضور بوکسور های جوان در تیم ملی آینده ایران را می سازد

مربی تیم بوکس جوانان ایران، گفت: نفراتی در تیم ما حضور دارند که می‌توانند در مسابقات جهانی لهستان شگفتی‌ساز شده و همچنین آینده بوکس ایران را بسازند.

 مربی تیم بوکس جوانان ایران، گفت: نفراتی در تیم ما حضور دارند که می‌توانند در مسابقات جهانی لهستان شگفتی‌ساز شده و همچنین آینده بوکس ایران را بسازند.

مرتضی سپهوند‌ در خصوص روند آماده‌سازی تیم جوانان ایران، اظهار داشت: شرایط خوب است و امکانات مناسبی را در جزیره کیش داریم و برنامه‌های کادر فنی را به بهترین شکل اجرا می‌کنیم. این اردو حدود ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت. انصافا امکانات و شرایط ما در اردوی کیش عالی است و باید از مسوولان فدراسیون و حامی مالی تیم جوانان، قدردانی کنم.

وی در مورد اهداف کادر فنی تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی لهستان، توضیح داد: نفراتی با قابلیت بالا را اعزام خواهیم کرد تا بتوانند در رینگ جهانی، بدرخشند. تقریبا شاکله اصلی تیم را شناخته‌ایم. هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم اما احتمالا بین ۶ تا ۸ نفر را به مسابقات جهانی لهستان اعزام خواهیم کرد.


سپهوند که سابقه حضور در بازی‌های المپیک را دارد در خصوص اینکه در تیم فعلی جوانان ایران، بوکسور آینده‌داری وجود دارد؟ اظهار داشت: این بوکسورها پدیده هستند و مطمئن باشید چند نفر از آنان در آینده‌ای نزدیک به بهترین بوکسورهای کشور تبدیل خواهند شد. از طرف خودم می‌گویم که تیم ما می‌تواند در مسابقات جهانی لهستان شگفتی‌ساز شود.

وی در خصوص نگاه ویژه مسوولان فدراسیون به تیم‌های پایه، گفت: این بهترین اقدام است. کشورهای صاحب بوکس نیز توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارند. تلاش و سرمایه‌گذاری در تیم‌های نوجوانان و جوانان موجب می‌شود تا در نهایت تیم ملی بزرگسالان مقتدری داشته باشیم.