پنجشنبه نهم فروردین ماه

خیرآبادی: سفر رئیس فدراسیون چندین میلیارد آورده داشت

رئیس هیأت کشتی استان کردستان گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان کردستان برای تاریخ کشتی این استان بی نظیر و ارزشمند بود و 16جلسه ی بسیار مفید را برگزار کردیم.

رئیس هیأت کشتی استان کردستان گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان کردستان برای تاریخ کشتی این استان بی نظیر و ارزشمند بود و 16جلسه ی بسیار مفید را برگزار کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ خیرآبادی ادامه داد: به نظر من سفرهای استانی ایشان به اندازه تاریخ کشتی به استان ها خدمات می رساند و از این موضوع ناراحتم که چرا اولین استانی نبودیم که آقای دبیر در آن حضور نداشته است و باید شخصا سریعتر پیگیر این کار می شدم.


خیرآبادی: رئیس فدراسیون 2 روز مهمان ما بودند و 16 جلسه کاری را انجام دادند که بی سابقه بود.


وی در مورد دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون کشتی به کردستان گفت: در کل ارزش سالن هایی که در اختیار ما قرار گرفت و کمک هایی که قرار شده است به ما بشود چندین میلیارد برای کشتی استان آورده دارد.

وی افزود: همچنین قرار شد 12 تخته تشک از طرف فدراسیون و 12 تخته تشک از طرف اداره کل ورزش و جوانان در اختیار هیأت کشتی برای تجهیز سالن ها قرار گیرد.


رئیس هیأت کشتی کردستان اظهار داشت: در جلسات به تصویب رسید که کردستان هرساله میزبان 2 مسابقه بزرگ که شامل یک رقابت بین المللی و یک رقابت کشوری است، باشد چراکه سالن 6 هزار نفری سنندج می تواند به خوبی میزبان این رقابت ها باشد.

وی تصریح کرد: قول بزرگی از رئیس برنامه ریزی و بودجه و معاون استاندار کردستان نیز گرفتیم که یک سالن بسیار بزرگ در کنار خانه کشتی استان به جهت کسب در آمد و همچنین انجام تمرینات بدنسازی ساخته شود که استارت اولیه آن خورده است.

حضور رئیس فدراسیون در سالن کشتی قروه یک انگیزه مضاعف برای ما وتمامی اهالی کشتی کردستان داشت


وی ادامه داد: از آقای دبیر قول گرفتیم که برای پیگیری مسائل بازهم به کردستان بیاید و اگر هم وقت باشد در سالن ها حضور یابد و ساعاتی را با کشتی گیران به تمرین بپردازد.


خیرآبادی تأکید کرد: هر سفری که برای کشتی استان و نوجوانان و جوانان استانم پربار باشد، قدم آن شخص را روی چشمانم می گذارم که خدمات داشته باشد و در مورد سفر رئیس فدراسیون نیز بدون هیچ بزرگ نمایی و از ته دل می گویم که تا به عمرم همچنین چیزی را از هیچ کسی ندیدم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ای کاش همچنین مسئولانی در ایران زیاد باشند و واقعا بتوانند راهکار و راه حل بدهند. ما بزرگان زیادی در کشتی داشتیم که اگر بخواهیم شبانه روزی از آنان بگوییم کم است اما کسی که با تمام وجود لمس کردم، دیدم و همراهش بودم ایشان بود. به نظرم خودم عاشق تر از من نسبت به کشتی کسی پیدا نمی شود اما فهمیدم که عاشق تر و دیوانه تر نسبت به کشتی از من هم هست و خدا به ایشان بیشتر توان و عزت بدهد تا بتواند به جامعه ورزش کمک کند و ایشان در این جلسات برای ورزش های دیگر نیز صحبت می کرد که واقعا راهکارهایش مفید و سازنده بود.