جمعه سی و یکم فروردین ماه
جور وا جور از فوتبال..

دایی به نساجی می رود؟!

در میان اخبار ریز و درشت دنیای فوتبال چند خبر مهم و جالب توجه می نماید که مهمترین آنها شایع پیوستن علی دایی به نساجی قائمشهر است که می خوانید.

در میان اخبار ریز و درشت دنیای فوتبال چند خبر مهم و جالب توجه می نماید که مهمترین آنها شایع پیوستن علی دایی به نساجی قائمشهر است که می خوانید.
 

فوتبال با تماشاگر

نبی دبیر فدراسیون فوتبال خبر داد، در نظر داریم تا در اینده نزدیک مسابقات فوتبال لیگ برتر را با حضور تماشاگر حداقلی برگزار کنیم.این طرح ابتدا در ورزشگاه ازادی اجرا خواهد شد. امیدواریم از همین الان تمهیدات لازمه برای حفظ سلامتی تماشاگران اندیشیده شود.

خبر خوب برای پرسپولیس

شنیده ها حکایت دارد که نماینده باشگاه های اقیانوسیه انصراف خودرا از شرکت در مسابقات باشگاهای جام جهانی اعلام کرده است.درپی این انصراف باشگاه پرسپولیس مکاتباتی را با فیفا اغاز کرده تا بعنوان تیم دوم اسیا جانشین نماینده اقیانوسیه شود. این خبر خوبی برای پرسپولیسی ها خواهد بود.

دیدار جاسمیان با یحیی گل محمدی

تمرین امروز تیم پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت.حمید جاسمیان پیشکسوت فوتبال وپرسپولیس بر سر تمرین حاضر شد تا با یحیی گل محمدی گفتگوی اختصاصی داشته باشد.اینکه چه حرفهایی بین این دو مطرح شد وجاسمیان از جانب چه کسی نقش واسطه را گرفته نا معلوم است.

کریمی مربیگری را کنار زد

علی کریمی نرد افسانه ای فوتبال کشورمان که اخیرا در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است دیگر قصد مربیگری در فوتبال را ندارد.
کریمی که به کار مدیریت علاقه نشان می دهد، گفته است تمام تلاش خودرا به کار خواهم گرفت تا در صورت دسترسی به صندلی ریاست، بهترین برنامه ها را عملیاتی کنم تا فوتبال ایران در راه رشد وبلند پروازی به واقعیت های خود دست یابد.

انتقاد اکبر پور از فکری

سیاوش اکبر پور بازیکن سالهای گذشته تیم استقلال از عملکرد فنی محمود فکری انتقاد کرد وگفت،استقلال را تا کنون در بحث فنی اینگونه بی تدبیر ندیده بودم.دسترسی به پیراهن استقلال یک ارزو است.استقلال محل کاسبی نیست.انهایی که در استقلال دنبال پول هستند لطفا وبی سروصدا زحمت را کم کنند وبروند،حتی اگر این بازیکن می خواهد وریا غفوری باشد.

زاهدی فر قاضی پرسپولیس با فولاد شد
دیدار پر هیجان  پرسپولیس با فولاد خوزستان که می تواند همراه با اگر و اماهای فراوانی باشد، زاهدی فر قضاوت خواهد کرد،همچنین بیژن حیدری استقلال با تراکتور سازی تبریز را سوت خواهد زد.نتایج این دو دیدار امکان دارد با حاشیه های فراوانی همراه باشد.


دایی نساجی نمی رود

در خبرها آمده است ،مسئولان باشگاه نساجی مازندران درپی مذاکرات پنهانی برای جذب علی دایی برای مربیگری این تیم هستند.
شنیده های ما حاکی است ،دایی بصورت خصوصی در جمع دوستان خود گفته است مربیگری درهیچ تیم شهرستانی را نخواهد پذیرفت.

فرشید باقری امروز دادگاهی می شود

فرشید باقری بازیکن نا راضی تیم استقلال که از سوی فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته است،امروز در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضورخواهد یافت.
احتمالا او با عفو مواجه خواهد شد اما بحث جدایی وی در نیم فصل قابل بررسی خواهد بود.

رحمان رضایی لب خط

رحمان رضایی مربی تیم ذوب اهن که اوایل فصل سر مربی ذوب اهن شد موقعیت خوبی برای ماندگاری در این تیم ندارد.
رحمان به لب خط رسیده وسقوط او قابل پیش بینی است.
بر اساس شنیده ها احتمالا مجید جلالی جانشین رحمان رضایی در ذوب اهن خواهد شد.