سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

سه تیم طعم پیروزی آخرین لیگ متمرکز والیبال نشسته را چشیدند

درادامه رقابت های لیگ برتر روز پایانی دیدارهای جذاب وتماشایی درسالن فدراسیون به نمایش گذاشته شد.

درادامه رقابت های لیگ برتر روز پایانی دیدارهای جذاب وتماشایی درسالن فدراسیون به نمایش گذاشته شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ درنخستین دیدار که حساس ترین دیدار لیگ محسوب می شد میان دوتیم صنعت مس با هدایت هادی رضایی و شهرداری ورامین به مربیگری فرید صائبی  برگزارشد که تعدد ملی پوشان دردوتیم جذابیت این دیدار را دوچندان کرده بود.این دیدار که در پایان با نتیجه ۳بر۱ به سود ورامین خاتمه یافت درگیم اول تیم ورامین بااجرای موفق تاکتیک ها برتری محسوسی داشتند. در گیم دوم نیزدوپاسور تیم یعنی صادق بیگدلی وداوود علیپوریان  که نقش بسزایی در پیروزی های قبلی داشتند،همانندگیم ها اول اکثر پاس های ارسالی را به مناطق ۲و۳ در قالب سرعتی ختم  میکردند،اما در گیم سوم با ورود ابوالفضل اولیایی به جای مهدی حمید زاده از قطر سید حسین حسینی واولیایی بیشتر از پاس های کنده وبلند در دوسوی آنتن استفاده کردند.دراین تیم خالقی نیز با کسب چند امتیاز در سرویس وآبشار موفق ظاهر شد.
 تیم مس در گیم دوم بودکه توانست  توسط مهرزاد امتیارات آغازین بازی را بدست آورده و روند بازی را تاپیروزی نهایی در این گیم بدست بگیرد.مس دراین دیدار با استفاده از رمضانی تک پاسوره رقابت می کرد و گاهی حسین گلستانی از خط عقب نقش پاسوری را برعهده میگرفت.
هرچند که تیم مس بازی را واگذار کرد اما بازیکنانی مثل حسین گلستانی درسرویس و علیپور درحملات سرعتی درخشش فوق العاده ای داشتند.

استفاده ازپاس های متعدد سرعتی وعملکرد موفق مهاجمین در این مرحله از بازی ها دستاوردی بزرگ وقابل توجه درورزش  والیبال نشسته است.

اما در دیگر بازی حساس که رقابت برای عنوان سومی بود بین دو تیم ذوب آهن وشهرداری گنبد برگزار شد.
این دیدار که در عصر امروز برگزار شد تیم ذوب آهن با مربیگری محمدرضا رحیمی توانست تیم با تجربه گنبد با هدایت فرشید عاشوری راازپیش رو بردارد.
دراین دیدار تیم شهرداری گنبد که سعید ابراهیمی وسلیم شعار را در این مرحله به  خدمت گرفته بود نتوانست تیم جوان ذوب آهن که رضا پیدایش مربی- بازیکن این تیم را به میدان فرستاده بود از پیش رو بردارد.
تیم ذوب آهن با برتری سه بر صفر ۰ مقابل شهرداری گنبد توانست به عنوان تیم سوم به مرحله پایانی صعود کند.
درجدال تیم‌های انتهایی جدول نیز تیم نفت موفق شد سپید رود رشت را  سه بر یک شکست دهد.
به این ترتیب؛
تیم های: شهرداری ورامین.مس شهر بابک.ذوب آهن وشهرداری گنبد
۴ تیم راه یافته به مرحله پایانی رقابت ها خواهند بود که در اوایل بهمن ماه به میزبانی مشهد یا تهران برگزار خواهد شد.
تیم های نفت آبادان، سپیدرود رشت وشهرداری ارومیه نیز عناوین پنجم تا هفتم را کسب کردند.