جمعه دهم فروردین ماه
کمک مربی پاری‌سن‌ژرمن:

امباپه سهم زیادی در پیروزی داشت

کمک مربی پاری سن ژرمن به رغم انتقادات اخیر، از عملکرد سودمند کیلیان امباپه در این تیم تمجید کرد.

کمک مربی پاری سن ژرمن به رغم انتقادات اخیر، از عملکرد سودمند کیلیان امباپه در این تیم تمجید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، خسوس پرز، کمک مربی PSG، پس از برد دیشب این تیم برابر آنژه از عملکرد ستاره پاری سن ژرمن حمایت کرد. شاگردان پوچتینو با گل دقیقه 70 لوین کورزاوا توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کرده و با دو امتیاز بیشتر از لیون به صدر جدول لیگ یک صعود کنند.
 

اما پس از بازی کیلیان امباپه، ستاره PSG، موضوع بسیاری از سوالات بود، امباپه حالا چهار بازی است که پایش به گل باز نشده. امباپه این فصل در 16 بازی لیگ 12 گل و در تمام رقابت ها 14 گل برای PSG به ثمر رسانده.

خسوس پرز در غیاب پوچتینو که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد، هدایت این تیم را به عهده داشت اما از عملکرد امباپه دفاع کرد.


پرز پس از بازی در رابطه با عملکرد امباپه گفت: "کیلیان در این پیروزی نقش مهمی داشت. او به وظایف‌اش عمل کرد. ما در طول بازی موقعیت او را در زمین تغییر دادیم. پس از آن او بهتر توانست به فضاها حمله کند. او در حال حاضر کمتر از قبل موفق است، اما دراین پیروزی سهیم بود. او برای تیم سخت کار و تلاش کرد."

 

پرز همچنین راجع به وضعیت پوچیتینو گفت: "او قبل از بازی با تماس ویدیویی با بازیکنان صحبت کرد. من هم قبل از بازی و در بین دو نیمه با پوچتینو تبادل نظر کردم. ما راجع به کارهایی که دراین هفته انجام دادیم، صحبت کردیم. همچنین راجع به تمرینات در هفته آتی هم حرف زدیم. ما همه چیز را با مائوریسیو آماده کرده‌ایم.

بازی سختی بود اما سه امتیاز را گرفتیم. آنژه تیم بسیار سازمان‌یافته و منظمی بود که نگرانی هایی برای ما ایجاد کرد، اما ما به دنبال این پیروزی بودیم."