جمعه دهم فروردین ماه
مگوایر:

بازی با لیورپول نیازی به سخنرانی انگیزشی ندارد

در دیدار حساس امروز منچستریونایتد برابر لیورپول، هری مگوایر، بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، را بر بازو دارد.

در دیدار حساس امروز منچستریونایتد برابر لیورپول، هری مگوایر، بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، را بر بازو دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ هری مگوایر قرار نیست امروز در رختکن منچستریونایتد پیش از صف آرایی برابر لیورپول سخنرانی پر شور و برانگیزاننده‌ای برای بازیکنانش انجام دهد.

مگوایر که کاپیتان اوله‌گنار سولسشر در زمین است، معتقد است که صدرنشینان لیگ برتر پیش از بازی برای لیورپول نیازی به صحبت‌های انگیزشی و سخنرانی های شورانگیز ندارند. زیرا این تیم منچستریونایتد، بدون سخنرانی او هم باور، اعتماد به نفس و توانایی مدیریت این بازی را دارد.

مگوایر در این رابطه گفت: "قبل از شروع بازی یک صحبت طولانی خواهیم داشت، اما من چیزهایی را که به بچه ها خواهم گفت، پیش خودم نگه می دارم. اما قرار نیست یک سخنرانی شورانگیز راجع به نبرد بزرگی که در پیش داریم باشد.

ما نیازی به زیاد کردن پیاز داغ این یکی نداریم. همه می دانند این بازی چقدر مهم است. رفتن به لیورپول و نتیجه گرفتن بسیار سخت خواهد بود، هیچوقت آسان نبوده.

اما ما به خودمان اطمینان داریم. ما منچستریونایتدیم و احساس می کنیم که می توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

ما روحیه و شخصیت خود را با تغییر اوضاع و  صعود از رده های پایین تر به صدر جدول نشان دادیم. ما نشان داده ایم که می توانیم وقتی لازم است به سختی بجنگیم. ما همچنین می دانیم که به اندازه کافی استعداد برای گلزنی از هر گوشه زمین و در هر زمانی را داریم. کسب پیروزی به تیم اعتماد به نفس می دهد و ما آن روحیه برد را دوباره به دست آورده ایم."

مگوایر که با 90 میلیون یورو، گرانترین مدافع جهان است، در دیدار امروز در آنفیلد یک سالگی کاپیتانی خود در منچستریونایتد را جشن می گیرد. مگوایر که در این یک سال بالا و پایین زیاد داشت، نه تنها در بیرون از زمین چمن ماجراهای جنجالی زیادی را پشت سر گذاشت، بلکه در یونایتد نیز دچار افت شد و در تیم ملی انگلیس نیز با اخراج برابر دانمارک اوقات سختی را سپری کرد.

آن هفته های تلخ اما اکنون سپری شده اند و حالا مگوایر قوی تر از همیشه به نظر می رسد.

مگوایر در این باره افزود: "در یک سال گذشته خیلی چیزها راجع به خودم آموختم و به عنوان کاپیتان این تیم نیز چیزهای بسیاری یاد گرفتم. بستن بازوبند در این تیم افتخار بزرگی است اما من اینجا هستم تا در بازی ها پیروز شوم و جام قهرمانی را ببرم.

این روحیه و شخصیتی است که من دارم. ما در این تیم رهبران زیادی داریم و من فقط بازوبند را به بازو دارم. من تاریخ این باشگاه را زیاد مطالعه کرده‌ام و با برایان رابسون، کاپیتان و اسطوره یونایتد، نیز زیاد صحبت می کنم و از او نصیحت می شنوم. اما من خودم هستم و راه و رسم خودم را برای کاپیتانی دارم.

من خودم را با بقیه در یک دسته قرار نمی دهم. من آدم خودم هستم، من عقاید خودم و صدای خودم را دارم و از راه خودم این کار را انجام می دهم."

امروز همه چشم ها دوخته به آنفیلد است تا ببینند آیا یونایتد می تواند به رکورد خیره کننده 64 بازی خانگی بدون باخت لیورپول در لیگ برتر خاتمه دهد؟ لیورپول سه سال و هفت ماه است که در بازی های لیگ برتر در آنفیلد نباخته است.