پنجشنبه نهم فروردین ماه
یادگار ماندگار...

از داغ تو بیگانه سوخت، چه رسد آشنای تو

همه عزیزانی که از جامعه ورزش به دنیای خاکی رخ بر بسته اند عمری در راه سزندگی گذاشته اند اما درباره مرگ حسن منصوری باید نوشت.

همه عزیزانی که از جامعه ورزش به دنیای خاکی رخ بر بسته اند عمری در راه سزندگی گذاشته اند اما درباره مرگ حسن منصوری باید نوشت؛ 
 

از داغ تو که بر جگر عالمی نشست                                 بیگانه سوخت تا چه رسد آشنای تو

مربی سابق تیم های ملی جوانان و دستیار پارکیوون مربی کره ای در تیم ملی ایران بعد از یکسال تحمل درد جانکاه بیماری سرطان استخوان دارفانی را وداع گفت در وصف و رثای وی جامعه والیبال و ایرانیان درون و بیرون از کشور پیام های حزن آوری نوشته اند و پارکوون رئیس کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا نیز از طریق محمود افشار دوست پیام تسلیت به خانواده اش ارسال کرد اما حسن منصوری در شرایطی به عناوین بزرگی چون قهرمانی کشور با تیم مازندران دست پیدا کرد که بی واسطه به تیم ملی رسید و در کسوت رئیس سازمان والیبال ساحلی کشور موجد جوانگرایی بود.
در والیبال ایران فراوان آدمهایی که زحمت کشیده اند اما منصوری هرگز دنبال نان و نام از این طریق نبود و به یاد می آوریم که در برهه ای دستیار  اول پارکیزون را به دوستان دیگر اهدا کرد تا همچنان عزت نفس خود رااز دست ندهند. از قدیم گفته اند سنگ زیر گل حیف است اما منصوری حتی در دهه 60 نیز حاضر نشد تن به ریا و تزویر بدهد و نان به نرخ روز بخورد. چرا که شخصیت مربیانی چون وی اجازه فرومایگی را نمی داد در گذشت این مربی استوار و مرد صفت را به جامعه والیبال کشور تسلیت می گوییم.
پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت