پنجشنبه سی ام فروردین ماه
نتایج بین المللی کشتی آزاد ؛

رقابت های جام هنری دگلان در پاریس فرانسه به پایان رسید

در مهمترین دیدارهای برگزار شده ، در وزن ۵۷ کیلوگرم توماس گیلمان امریکایی از رسیدن به فینال بازماند و سوم شد و قهرمانی به دیگر نماینده آمریکا رسید.

در مهمترین دیدارهای برگزار شده ، در وزن ۵۷ کیلوگرم توماس گیلمان امریکایی از رسیدن به فینال بازماند و سوم شد و قهرمانی به دیگر نماینده آمریکا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ بکا لومتادزه نایب قهرمان جهان از گرجستان به عنوان قهرمانی وزن ۶۱ کیلوگرم رسید. در این وزن نمایندگان نمایندگان فرانسه و مولداوی سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان از رسیدن به فینال بازماند و به مدال برنز رسید. در فینال این وزن یانی دیاکومیالیس از آمریکا مقابل جیمز گرین دارنده مدال برنز جهان به پیروزی رسید.

کایل دیک دارنده ۲ طلای جهان از آمریکا که به وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم آمده در این وزن به عنوان قهرمانی رسید تا برای جردن باروز چهره شاخص آمریکا در این وزن برای رسیدن به دوبنده تیم ملی خط و نشان بکشد. در این وزن خاجیمراد حاجیف از آذربایجان و نماینده رژیم صهیونیستی به مدال برنز رسیدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم رمضانوف روس در غیاب دیوید تیلور و حسن یزدانی دو چهره شاخص این وزن در این رقابت ها به عنوان قهرمانی رسید. پیش از این سایت اتحادیه جهانی کشتی از حضور تیلور در این رقابت ها خبر داده بود در این وزن اباکاروف از آذربایجان و والنسیا از آمریکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا به عنوان قهرمانی رسید.

در سنگین وزن نیز گنو پتراشویلی گرج قهرمان شد. در این وزن گویازدوفسکی از امریکا و کاسکیولک از لهستان سوم شدند.