جمعه دهم فروردین ماه

بانوان سایپا یک گام تا قهرمانی

تیم والیبال بانوان سایپا تهران با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست پیدا کرد تا کسب قهرمانی مجدد یک گام بیشتر فاصله نداشته باشد.

تیم والیبال بانوان سایپا تهران با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست پیدا کرد تا کسب قهرمانی مجدد یک گام بیشتر فاصله نداشته باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ این تیم با داشتن جمعی از ملی پوشان با تجربه همانند پوران زارع، سودابه باقر پور، شبنم علیخوانی و مونا خواجه کلاهی به اتفاق مونا آشفته و مهسا صابری و نگار کیانی بار دیگر اسب خود را برای یکه تازی در لیگ برتر بانوان زین کرده است. 

دیروز تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مریم هاشمی سه بر یک پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال بانوان را برای دومین بار در مرحله نهایی شکست دادند و به چهارمین برد متوالی خود در مرحله نهایی این رقابت‌ها دست یافتند.

ذوب‌آهن اصفهان در ست سوم این مسابقه 25 بر 15 پیروز شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 21 مغلوب سایپا شد تا با دو برد و دو شکست همچنان در رتبه دوم جدول باقی بماند.

پوران زارع از تیم سایپا و فرزانه زارعی از تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این مسابقه بودند.

ماندانا مطیعی، زهرا بشیری، اکرم ابن‌یمین و پریچهر غفاری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار دو تیم سایپا و ذوب‌آهن را بر عهده داشتند که به مدت 124  طول کشید.

در نخستین مسابقه دیروز نیز شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان به مصاف شهرداری قزوین رفتند و با شکست سه بر صفر این تیم، به دومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند.

هفته سوم متمرکز لیگ برتر بانوان روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه 7 و 9 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد تا رتبه‌بندی نهایی چهار تیم سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و شهرداری قزوین مشخص شود.