جمعه دهم فروردین ماه

میلان با دو بازیکن حریفان خود را ترسانده است!

زلاتان ابراهیموویچ می گوید از حضور مانژوکیچ در میلان بسیار خوشحال است.

زلاتان ابراهیموویچ می گوید از حضور مانژوکیچ در میلان بسیار خوشحال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ زلاتان ابراهیموویچ، ستاره آث میلان، می گوید از آمدن ماریو مانژوکیچ به این تیم خوشحال است و پس از گلزنی برابر کالیاری تایید کرده که جوانان میلان به او انگیزه می دهند.

ستاره سوئدی میلان که هر دو گل این تیم در پیروزی برابر کالیاری را به ثمر رساند، پس از مسابقه گفت: "باید یک گل دیگر هم می زدم. برای پیروزی دو گل لازم بود. بازی سختی بود. من 57 روز بازی نکردم. متاسفم ولی از این اتفاق ها می افتد."

الکسیس سائلماکرز، بازیکن میلان، در دیدار برابر کالیاری در دقیقه 74 از بازی اخراج شد و دقایق سختی را زیر فشار کالیاری برای عوض کردن نتیجه بازی، به میلان تحمیل کرد.

زلاتان در این باره افزود: "با یک بازیکن کمتر آسان نیست برابر تیمی بازی کنی که در وهله اول هم بازی کردن با آنها سخت بود."

زلاتان که در این بازی به دلیل غیبت هاکان چالهان‌اوغلو، در کنار جوانان میلان بازی می کرد در این باره اضافه کرد: "بازیکنان جوان به من انگیزه می دهند، آنها مرا به چالش می کشند که ببینیم چه کسی می تواند بیشتر بدود. من تسلیم نمی شوم و نشان می دهم که می توانم مانند آنها بدوم. ما اوضاع‌مان خوب است و تقریبا در میانه راه قهرمانی هستیم. حالا سخت ترین بازی ها شروع می شوند.

برنامه بازی ها خیلی سخت خواهد بود اما با حضور مانژوکیچ و سوالیهو میته، نمی دانم که بازیکنان دیگری هم به ما اضافه خواهند شد یا نه.

از آمدن مانژوکیچ خوشحالم. حالا ما دو نفر را داریم که حریفانمان را می ترسانند!"

زلاتان پیشتر گفته بود که باور دارد میلان باید در فکر بردن اسکودتو باشد، او در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی ایمان دارد، گفت: "من به زلاتان ایمان دارم!"

زلاتان همچنین راجع به تمدید قراردادش با میلان گفت: "این به پائولو مالدینی بستگی دارد. من در میلان بسیار راضی و خوشحالم. بازگشت به میلان مرا بسیار تغییر داده است. من بسیار خوشحالم."